چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 2.10 متر - اتصال کشویی


ID-2060
چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 2.10 متر - اتصال کشویی
چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 2.10 متر - اتصال کشوییthree-piece-alabastar-jelly-fishing-rod-2_10-3three-piece-alabastar-jelly-fishing-rod-2_10-2three-piece-alabastar-jelly-fishing-rod-2_10-4
5 5 1 Product
توليد کننده: AlbaStar آلبا استارAlbaStar آلبا استار

570,000 تومان

3آيتم هاي موجود

چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 2.10 متر - اتصال کشویی

چوب سه تکه ژله ای از جمله چوب هایی است که به مقاومت و وزن تحمل بالای خود بین صیادان معروف است، و اکثر ماهیگیران به علت کوچک بودن و حمل راحت این چوب های سه تکه همیشه یکی از آن ها را نیز همراه دیگر چوب و چرخ های خود در کیف ماهیگیری شان دارند.

چوب سه تکه سایز 2.10 از برند آلبااستار، بدنه ای ژله ای و شفاف از جنس فایبرگلاس دارند که به آن ها اصطلاحا چوب ماهیگیری شیشه ای نیز می گویند.

چوب ماهیگیری توپر سیم بکسل دار، اکشن بالایی دارد و با وزن پرتاب 100 الی 300 گرمی خود مناسب پرتاب اکثر طعمه و طعمه پاش های صید انتظاری می باشد. هر چند به علت مقاومت بالای این چوب ها در تحمل وزن و فشار بسیاری از صیادان از آن ها برای ماهیگیری در دریا و صید به روش ترولینگ نیز استفاده می کنند، چرا که جایگزین ارزان تری نسبت به چوب های تخصصی نسبتا گران ترولینگ می باشد.

همچنین با توجه به مقاومت این چوب در برابر شکستن گزینه ی مناسبی برای ماهیگیران تازه کار و کودکان و نوجوانان علاقه مند به یادگیری ماهیگیری نیز می باشد.

وزن چوب سه تکه ژله ای 356 گرم بوده و یک چوب تخصصی برای اسپینینگ (لانسه کشی) محسوب نمی شود، چرا که در پرتاب های متعدد ممکن است دست صیاد را خسته کرده و پرتاب نسبتا دقیقی نیز به او ندهد. هر چند تعداد زیادی از صیادان از سایز های کوچک چوب های توپر برای لانسه کشی در رودخانه نیز استفاده می کنند.

چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبااستار دارای 5 حلقه عبور نخ دو پایه بوده و همچنین 2 اتصال فلزی کشویی دارد که در هم فرو می روند و سه تکه چوب را به هم متصل میکنند.

مشخصات فنی

فایبرگلاس
2.10
100-300
72
گرافیت دور فلزی
3 تکه
356
توپر
توپر ژله ای یا شیشه ای
سه تکه
دارای 5 حلقه
دارای دو اتصال از نوع کشویی
طول کم در حالت بسته و حمل آسان
چوبی فوق العاده قدرتمند و مناسب برای ماهی سایز
دارای وزن پرتاب بالا و مناسب برای پرتاب بلند
قابل استفاده برای انواع ماهیگیری
مناسب برای روی قایق، اسکله، لب ساحل و ...
لازم به ذکر است از این چوب برای ترولینگ نیز می توان استفاده کرد

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...