فروشگاه فعال می باشد و سفارشات هر روزه ارسال میشود.

خیالتان را راحت میکنیم

اگر کالا معیوب به دست شما رسید، با هزینه خودمان کالا را دریافت کرده و کالای جدید برای شما ارسال خواهیم کرد.

 

همکاران ما در قسمت ارسال، تمام لوازم را چک میکنند و نهایت دقت را در بسته بندی میکنند تا کالا بدون آسیب دیدگی به دست شما برسد. با این حال اگر در مسیر ارسال کالا، توسط شرکت حمل کننده، مشکلی برای کالا پیش آمد، کمپینا این تضمیت را به شما میدهد که با هزینه خود کالای معیوب را دریافت کرده و کالای جدید برای شما ارسال کند.

 

ذکر چند نکته حائز اهمیت است:

1- از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خود داری کنید.

2- به محض دریافت کالا از شرکت حمل کننده (پست، تیپاکس یا ...) و باز کردن کالا و مشاهده عیب، می بایست مشکل را اطلاع دهید تا شائبه استفاده از کالا پیش نیاید

3- پس از تایید پشتیبانی، کمتر از 24 ساعت کاری کالا را به آدرس ما ارسال بفرمایید

4- برچسب هولوگرام موجود بر روی کالا مخدوش نشده باشد.

5- اگر سفارش شما شامل چند کالا می باشد فقط کالای آسیب دیده را به همراه فاکتور ارسال کنید.

6- کالای بازگشتی میبایست در شرایط اولیه و در بسته بندی مناسب ارسال شود. چنانچه بسته بندی به گونه ای باشد که به کالا آسیب وارد شود بر عهده مشتری خواهد بود.

7- برچسب یا نوشتن توضیحات و آدرس و ... بر روی کارتن یا جعبه اصلی کالا، امکان استفاده از ضمانت تعویض را از بین می برد

8- برای بازگرداندن کالا، از پست پیشتاز پس کرایه استفاده کنید. در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند، تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید. (در صورت ارسال با تیپاکس، باربری، پیک و ... هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.)

9- در حال حاضر امکان تعویض یا مرجوع کردن کالای سالم وجود ندارد.

 

تماس با ما