Skip to main content

campina fishng top baner

Loading...
سبد خالی

خرید اقساطی با اسنپ پی

 با افتخار به شما مشتری عزیر کمپینا اعلام میکنیم که از این به بعد می تونید از فروشگاه آنلاین کمپینا قسطی خرید کنید اون هم تا سقف 20 میلیون تومان و از همه مهم تر بدون سود و بدون ضامن، فقط کافیه اعتبار اسنپ پی داشته باشید الان بخـر، بعـدا پرداخت کن!
پس دیگه نگران افزایش قیمت نباش، با خیال راحت لوازمت رو سفارش بده و در 4 قسط پرداخت کن .

۱- پرداخت اقساطی اسنپ‌پی چیست؟

پرداخت اقساطی اسنپ‌پی یکی از روش‌های پرداخت است که برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ فعال می‌شود. با استفاده از اعتبار اقساطی می‌توانید به راحتی و بدون دغدغه داشتن موجودی، از فروشگاه‌‌های طرف قرارداد بدون بهره و کارمزد خرید کنید و بدون نیاز به هیچ گونه ضمانت و وثیقه‌ای هزینه آن را به صورت ماهانه از طریق اپلیکیشن اسنپ (بخش سرویس اعتباری) تسویه کنید.

چطور می‌توانم از روش پرداخت اقساطی اسنپ‌پی استفاده کنم؟

پرداخت اقساطی اسنپ‌پی یکی از روش‌های پرداخت است که برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ فعال می‌شود. با استفاده از اعتبار اقساطی می‌توانند به راحتی و بدون دغدغه داشتن موجودی، از فروشگاه‌‌های طرف قرارداد بدون بهره و کارمزد خرید کنند و بدون نیاز به هیچ گونه ضمانت و وثیقه‌ای هزینه آن را به صورت ماهانه از طریق اپلیکیشن اسنپ (بخش سرویس اعتباری) تسویه کنند.

دسترسی به سرویس اعتباری ندارم، چطور می‌توانم سرویس اعتباری اسنپ‌پی را فعال کنم؟

امکان فعال‌سازی سرویس اعتباری در حال حاضر برای کاربران واجد شرایط اسنپ‌پی وجود دارد. برای فعال‌سازی، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید، پس از فعال‌سازی قراردادی بین شما و اسنپ‌پی منعقد می‌شود.

در اسنپ‌پی حساب ندارم. آیا می‌تواند موقع خرید ثبت‌نام کنم و اعتبار بگیرم؟

بله! می‌توانید حین خرید از فروشگاه‌ کمپینا با وارد کردن شمارهٔ موبایلی که با آن در اپلیکیشن اسنپ حساب کاربری دارید و ارائه کد ملی متعلق به صاحب خط در اسنپ‌پی ثبت‌نام کنید.

اطلاعات شما در لحظه بررسی می‌شود و در صورت تایید، همان موقع اعتبار می‌گیرید و می‌توانید خرید را نهایی کنید.

چگونه می‌تواند اقساط را تسویه کنم؟

در صورت پرداخت با استفاده از اعتبار اقساطی قسط اول در لحظه خرید پرداخت می‌شود و برای بازپرداخت اقساط آتی، در پایان هر ماه یک بدهی برای‌ش شما ایجاد می‌شود. برای تسویه‌حساب این بدهی‌ها، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنند، بعد از دیدن صورت‌حسابتان در قسمت بدهی‌های ماه جاری، روی دکمه پرداخت بزنید. با ورود به درگاه بانکی می‌توانند حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه‌ حساب بدهی هر ماه، پایان ماه است، اما، برای راحتی شما امکان پرداخت بدون جریمه دیرکرد تا روز پنجم ماه نیز وجود دارد. 

اگر مبلغ سفارشم از موجودی اعتبار اقساطی‌ام بیشتر بود چکار کنم؟

در این صورت پس از بررسی اعتبار شما، اقساط مجددا محاسبه می‌گردد، مابه التفاوت اعتبار اقساطی و مبلغ خرید با قسط اول تجمیع شده و در پرداخت اولیه از شما دریافت می‌شود و خرید نهایی می‌شود.

آیا امکان لغو سفارش، تغییر سفارش یا ویرایش سفارشی که با اسنپ‌پی پرداخت شده است وجود دارد؟

در صورتی که هنوز سفارش شما از انبار کمپینا خارج نشده باشد امکان تغییر در سفارش وجود دارد. کافی است به شماره 09050773070 در واتساپ پیام دهید. همچنین پس از ارسال سفارش و دریافت آن توسط شما امکان لغو سفارش وجود ندارد.

در صورت لغو سفارش یا مرجوع شدن کالایی که اقساطی خریده‌ام چه اتفاقی می‌افتد؟

گاهی ممکن است به دلیل اتمام موجودی، خرابی یا هر علتی برخی یا همه اقلام سفارشی که پرداخت آن با اسنپ‌پی انجام شده است، تغییر کند یا لغو شود. در این صورت کمپینا این تغییر را به اسنپ‌پی اعلام میکند و حق بازپرداخت هیچ گونه وجهی را به صورت مستقل به کاربر ندارید. این خلاف مقررات اسنپ‌پی است. 

 اگر لغو سفارش بر اساس قوانین و مقررات کمپینا امکان‌پذیر باشد پس از ثبت درخواست از طریق سرویس‌های Cancel و Update:

  1. سفارش مورد نظر لغو می‌شود و شما می‌توانید وضعیت آن را در برنامه (بخش سرویس اعتباری داخل اپلیکیشن اسنپ) در بخش سفارش‌ها مشاهده کنید. 
  2. در صورت لغو کامل سفارش، اسنپ پی مبلغ قسط پرداخت شده  را به حساب بانکی شما برگشت خواهد داد. (روند بازپرداخت در اسنپ‌پی انجام شده و نیاز به تایید هویت پرداخت کننده دارد. لذا برگشت به حساب بانکی بین ۷ تا ۱۰ روز کاری زمان خواهد برد.)
  3. اقساط پرداخت نشده، بلافاصله پس از ثبت درخواست فروشگاه، لغو و معادل آن به موجودی حساب اعتباری شما برگشت داده می‌شود.
  4.  بدهی های اقساطی شما از قسمت بدهی‌ها حذف می‌شود.