Skip to main content
Loading...
سبد خالی

هدیه به مشتریان

کمپینا قصد دارد به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان عزیز هدایایی را در نظر بگیرد.

چنانچه قصد خرید از کمپینا را دارید می توانید مشمول یکی از این هدایا باشید:

1- تخفیفات مناسبتی:

کمپینا جهت رضایت مشتری از قیمت ها، در مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری فروش ویژه با تخفیفات عالی می کند که بر روی قیمت محصولات اعمال می شود. به منظور کسب اطلاع از فروش ویژه صفحه اینستاگرام ما به آدرس https://www.instagram.com/campina.ir را دنبال کنید.

 

2- قرعه کشی:

کمپینا در مناسبت های مختلف اقدام به قرعه کشی در بین مشتریان میکند و هدیه ای ارزنده به یکی از مشتریان آن ماه می دهد. این هدیه شامل تمام سفارشاتی که در آن مناسبت چه از طریق سایت، چه از طریق اینستاگرام، چه از طریق تلگرام و چه تلفنی ثبت شده باشد می باشد.

 

3- ارسال رایگان:

چنانچه مجموع خرید شما بیشتر از دو میلون تومان باشد، سفارش شما از طریق پست سفارشی به صورت رایگان ارسال خواهد شد. (ارسال با تیپاکس رایگان نمی باشد. همجنین بسته هایی که یکی از ابعاد بلند تر از یک متر باشد با پست قابل ارسال نیست)

 

4- هدیه اولین خرید

باعث افتخار ماست ، اولین خرید شما از فروشگاه کمپینا را با کد تخفیف hicampina دریافت کنیم. برای این منظور پس از تشکیل سبد خرید در اخرین مرحله در قسمت مربوطه کوپن تخفیف hicampina را وارد نمایید تا از تخفیف اولین خرید برخوردار شوید (این کپن برای سفارشات یک میلیون تومان به بالا فعال بوده و همچنین شامل محصولات فروش ویژه که تخفیف خورده نمی باشد).

  • ایجاد شده توسط

قوانین و شرایط

اقلام فروخته شده مرجوع یا تعویض نمی گردد.

هیچ یک از اقلام گارانتی ندارد و مسئولیت هر گونه استفاده بر عهده مشتری می باشد.

کالا به انتخاب مشتری فاکتور می شود (حتی در مواردی که به درخواست مشتری، کمپینا کالایی را پیشهاد دهد، انتخاب نهایی بر عهده مشتری است) و در نتیجه مسئولیت این انتخاب بر عهده مشتری می باشد.

در صورتی که کالا مغایر یا معیوب ارسال شده باشد می بایست به محض دریافت کالا اطلاع داده شود و پس از تایید کارشناس، حد اکثر تا 24 ساعت پس از دریافت از طریق پست مرجوع شود.

آسیب های ناشی از حمل و نقل باید حداکثر یک ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به محل شرکت ارسال شود، در غیر اینصورت کمپینا هیچگونه مسئولیتی به عهده نخواهد گرفت.

  • ایجاد شده توسط

درباره ما

slide001

داستان کمپینا

ما  در مجموعه کمپینا از سال 1397 شروع به فعالت کردیم و از همون ابتدا سعی کردیم یه بستر مناسب تحت وب برای معرفی، آموزش و فروش لوازم ماهیگیری فراهم کنیم. دو تا دفتر داریم یکی در اصفهان که فروشگاه حضوری ما هست و یکی در بابل که مرکز پردازش و ارسال سفارشات هست. 

 از ابتدای کار سعی کردیم اطلاعات تمامی محصولات رو به درستی وارد کنیم تا شما عزیزان برای انتخاب و مقایسع کالا ها راحت باشید به همین دلیل تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتری بتونه کالایی را انتخاب کنه که مطابق با نیازش باشه و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن و ارسال سریع سفارشات به سراسر ایران هست.

همچنین با راه‌اندازی قوی‌ترین سیستم بررسی سفارشات بر مبنای CRM کلیه درخواست‌ها و فعالیت‌ها از آغاز سفارش سفارش محصول، تا فاکتور و ارسال نهایی بصورت کامل رصد شده و بصورت گزارشات لحظه‌ای برای مشتریان قابل مشاهده هست. برای تعامل بیشتر با شما عزیزان در اینستاگرام با نام campina.ir هم پیج فعالی داریم و میتونید آموزش ها و محصولات ما رو ببینید. از پایین سایت می تونید وارد پیج ما در یوتیوب و آپارات هم بشیم و ویدئو های ما رو ببینید.
زیرساخت‌های فروشگاه کمپینا بر پایه قوی‌ترین پروتکل‌های امنیتی فراهم شده و تمامی اطلاعات خرید مشتریان به رسم امانت و اخلاق حرفه‌ای ، در بالاترین سطح ممکن نگهداری می‌شه.

 

slide002

با خیالی آسوده ، خرید کنید!

با توجه به تجربه و فعالیت کمپینا ، تنوع محصولات و تعداد بی‌شمار مخاطبین ، به شما اطمینان می‌دیم ، می‌تونید با خیالی آسوده محصولات مورد نظرتون رو انتخاب کنید و خرید کنید.
ما باور داریم ، خرید  پایان معامله نیست بلکه آغاز تعامله. ما در تمام مراحل در کنار شما هستیم تا هم مشاوره خرید بدیم و هم مشاوره استفاده از محصول. درضمن اگه نگران سالم رسیدن کالا هستی پیشنهاد میکنم صفحه ضمانت سلامت کالاصفحه ضمانت سلامت کالا رو بخونید.
اطمینان داریم ، به لطف خدای خودمون و تلاش تمامی اعضای کمپینا ، می‌تونیم رضایت قلبی شما را از خریدتون جلب کنیم و آنها را به نیکی یاد کنیم.

 

همیشه کنار شما هستیم.

سایت کمپینا همیشه در دسترس شماست (به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته) ، فقط کافیه به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و تمامی راه‌های ارتباطی با ما را ببینید.

به منظور نزدیکی بیشتر با مخاطبین کمپینا ، بصورت پیوسته در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته و با شما در ارتباط هستیم. فهرست نام و نشان این شبکه‌ها را می‌تونید پایین همین صفحه مشاهده کنید.

باعث افتخار ماست ، اولین خرید شما از فروشگاه کمپینا را با کد تخفیف hicampina دریافت کنیم. بد نیست به صفحه هدایا و تخفیفات کمپینا هم مراجعه کنید.

 

 

  • ایجاد شده توسط

راهنمای خرید از سایت

در مرحله اول ابتدا مطابق تصویر زیر بر روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

01

 

 

در مرحله بعد، چنانچه قبلا در سایت عضو شده اید نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید و بر روی دکمه ورود کلیک کنید در غیر این صورت با وارد کردن ایمیل خود و سپس دو بار رمز عبور دلخواه، در سایت ثبت نام کنید:

02

 

 

در مرحله بعد لیست کالا یا کالاهای انتخاب شده به شما نشان داده می شود. مطابق تصویر زیر چنانچه قصد دارید کالاهای دیگری انتخاب کنید بر روی کزینه "بازگشت به فروشگاه" کلیک کنید تا به صفحه اول سایت رفته و کالاهای دیگر را مطابق مرحله قبل به سبد خرید اضافه کنید. و چنانچه قصد نهایی کردن سفارش را دارید بر روی گزینه "اقدام برای پرداخت" کلیک کنید:

03

 

 

در این مرحله اطلاعات ادرس خود را با دقت وارد نمایید و مطابق تصویر ابتدا یک بار بر روی دکمه "ذخیره آدرس" کلیک کنید و سپس در پایین صفحه بر روی اقدام برای پرداخت کلیک کنید:

04

 

 

 

 در صفحه بعد مطابق تصویر زیر ابتدا لیست خرید شما نشان داده می شود. در وسط صفحه به انتخاب خود یکی از روش های ارسال را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که پست پیشتاز از پست سفارشی سریعتر است و معمولا تیپاکس از هر دو روش پست سریعتر است.

چنانچه از کپن تخفیف برخوردار هستید ابتدا کوپن تخفیف را در فیلد مشخص شده در تصویر پایین وارد کنید و سپس بر روی دکمه "اضافه کردن" کلیک کنید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

در پایان در پایین صفحه بر روی "اقدام برای پرداخت کلیک کنید تا وارد درگاه پرداخت شوید و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی خود، پرداخت را انجام داده و سفارش شما نهایی شود.

05

 

 

سفارش شما تکمیل گردیده است و توسط تیم کمپینا به ادرس شما ارسال خواهد گردید.

  • ایجاد شده توسط

وضعیت سفارش را چطور بررسی کنم؟

برای رهگیری سفارش خود ، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید :

از طریق حساب کاربری:

ابتدا وارد بخش حساب کاربری شده و بر روی سربرگ سفارشات کلیک کنید.
در این صفحه می توانید لیستی از سفارشات خود را ببینید و وضعیت آن را مشاهده کنید.

 

با ارسال پیام در واتساپ :

شماره سفارش را بصورت صحیح به واتساپ شماره 09050773070 ارسال نمایید. همکاران ما به محض دریافت پیام شما، وضعیت سفارش را به شما اطلاع خواهند داد.

 

سفارشاتی که از طریق اداره پست ارسال شده‌اند، چگونه رهگیری کنم؟

بعد از اینکه سفارش شما به اداره پست تحویل داده شد ، شناسه پستی آن را برایتان SMS می‌کنیم. (درصورتی که پیامکی از اداره پست یا سایت کمپینا دریافت نکرده اید کافی است به واتساپ شماره 09050773070 پیام دهید.)
با استفاده از این شناسه و سایت اداره پست ، می‌توانید بصورت لحظه‌ای و آنلاین ، آخرین وضعیت سفارش خود را رهگیری کنید.
 
 

سفارشاتی که از طریق تیپاکس ارسال شده‌اند، چگونه رهگیری کنم؟

بعد از اینکه سفارش شما به تیپاکس تحویل داده شد، شماره بارنامه آن برایتان SMS می‌شود.
با استفاده از این شماره بارنامه و سایت تیپاکس ، می‌توانید بصورت لحظه‌ای و آنلاین ، آخرین وضعیت سفارش خود را رهگیری کنید.

 

  • ایجاد شده توسط

ضمانت سلامت کالا

خیالتان را راحت میکنیم

اگر کالا معیوب به دست شما رسید، با هزینه خودمان کالا را دریافت کرده و کالای جدید برای شما ارسال خواهیم کرد.

 

همکاران ما در قسمت ارسال، تمام لوازم را چک میکنند و نهایت دقت را در بسته بندی میکنند تا کالا بدون آسیب دیدگی به دست شما برسد. با این حال اگر در مسیر ارسال کالا، توسط شرکت حمل کننده، مشکلی برای کالا پیش آمد، کمپینا این تضمیت را به شما میدهد که با هزینه خود کالای معیوب را دریافت کرده و کالای جدید برای شما ارسال کند.

 

ذکر چند نکته حائز اهمیت است:

1- از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خود داری کنید.

2- به محض دریافت کالا از شرکت حمل کننده (پست، تیپاکس یا ...) و باز کردن کالا و مشاهده عیب، می بایست مشکل را اطلاع دهید تا شائبه استفاده از کالا پیش نیاید

3- پس از تایید پشتیبانی، کمتر از 24 ساعت کاری کالا را به آدرس ما ارسال بفرمایید

4- برچسب هولوگرام موجود بر روی کالا مخدوش نشده باشد.

5- اگر سفارش شما شامل چند کالا می باشد فقط کالای آسیب دیده را به همراه فاکتور ارسال کنید.

6- کالای بازگشتی میبایست در شرایط اولیه و در بسته بندی مناسب ارسال شود. چنانچه بسته بندی به گونه ای باشد که به کالا آسیب وارد شود بر عهده مشتری خواهد بود.

7- برچسب یا نوشتن توضیحات و آدرس و ... بر روی کارتن یا جعبه اصلی کالا، امکان استفاده از ضمانت تعویض را از بین می برد

8- برای بازگرداندن کالا، از پست پیشتاز پس کرایه استفاده کنید. در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند، تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید. (در صورت ارسال با تیپاکس، باربری، پیک و ... هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.)

9- در حال حاضر امکان تعویض یا مرجوع کردن کالای سالم وجود ندارد.

 

تماس با ما

 

  

  • ایجاد شده توسط