طعمه ژله ای شب تاب صورتی اکلیل دار هشت پا طول 7.5 سانتیمتر بسته 5 عددی


ID-1645
طعمه ژله ای شب تاب صورتی اکلیل دار هشت پا طول 7.5 سانتیمتر بسته 5 عددی
طعمه ژله ای شب تاب صورتی اکلیل دار هشت پا طول 7.5 سانتیمتر بسته 5 عددیshabtab-glitter-pinky-octopus-2
5 5 1 Product
توليد کننده: سایرسایر

65,000 تومان

5آيتم هاي موجود

طعمه ژله ای شب تاب صورتی اکلیل دار هشت پا طول 7.5 سانتیمتر بسته 5 عددی

طعمه ماهیگیری مصنوعی هشت پا ژله ای با طراحی جذاب خود می تواند بخشی از ریسه ی ماهیگیری شما برای انواع روش های ماهیگیری همچون، جیگینگ، اسپینینگ و ... باشد. جنس این طعمه سیلیکونی بوده و قسمت سر اختاپوس تو خالی می باشد.

طعمه ژله ای اختاپوس قابلیت این را دارد که با انواع سرب، قلاب و یا نوع ریسه برای انواع روش ماهیگیری به کمک شما بیاید، پس بهتر است یک جای خالی برای این طعمه جذاب سیلیکونی در جعبه لوازم ماهیگیری خود باز کنید.

طول این طعمه 7.5 سانتیمتر می باشد و در بسته های 5 عددی در فروشگاه لوازم ماهیگیری کمپینا موجود می باشد.

همچنین می توانید از این طعمه مصنوعی برای ماهیگیری در شب و یا محیط هایی که نور کمی دارند و حتی آب های تیره استفاده کنید، چرا که این طعمه هشت پا به شکلی ساخته شده است که در قسمت چشم هایش قابلیت نگهداری نور وجود دارد و  اگر قبل از پرتاب طعمه ماهیگیری شب تاب به آب، تنها چند ثانیه به وسیله چراغ قوه تلفن همراه خود به آن نور بتابانید متوجه می شوید که نوری که از خود ساطع می کند چندین برابر می شود.

همچنین روی سطح طعمه ذرات ریز اکلیل به چشم می خورد که در آب جذب ماهی مهاجم به طعمه شما را چندین برابر می کند و با رشته های سیلیکونی دنباله دارش توجه ماهی مهاجم را به خود جلب کرده و آن را به دنبال خود می کشاند.

مشخصات فنی

7.5
بسته 5 عددی
دارای چشم های شب تاب
قابل استفاده برای انواع ریسه های ماهیگیری
رنگ : صورتی اکلیل دار
جنس : سیلیکون تو خالی

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...