چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 1.65 متر - اتصال کشویی


ID-2058
چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 1.65 متر - اتصال کشویی
چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 1.65 متر - اتصال کشوییthree-piece-alabastar-jelly-fishing-rod-1_65-2three-piece-alabastar-jelly-fishing-rod-1_65-3three-piece-alabastar-jelly-fishing-rod-1_65-4
5 5 1 Product
توليد کننده: AlbaStar آلبا استارAlbaStar آلبا استار

430,000 تومان

2آيتم هاي موجود

چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 1.65 متر - اتصال کشویی

چوب توپر ژله ای سیم بکسل دار؛ از جمله چوب هایی است که به علت مقاومت و وزن تحمل بالایی که دارد مورد علاقه بسیاری از ماهیگیران بوده و یک چوب ماهیگیری چند منظوره به حساب می آید.

چوب 3 تکه 165 سانتیمتری از برند آشنای آلبااستار دارای اکشن بالا (سریع) بوده و وزن پرتاب آن بین 100 الی 300 گرم می باشد.

هرچند به علت مقاومت بالای این چوب در برابر فشار و وزن تحمل بالا بسیاری از صیادان از چوب سه تکه توپر برای صید دریایی و ترولینگ نیز استفاده می کنند، چرا که قیمت چوب سیم بکسل دار به مراتب به صرفه تر از چوب های تخصصی ترولینگ و صید آب شور بوده و می تواند یک جایگزین مناسب برای صید ماهی هایی همچون باراکودا، شهری، سرخو و ... باشد.

اما اگر به صید ماهی هایی همچون قزل آلا، اردک و ... علاقه دارید که به روش اسپینینگ(لانسه کشی) صید می شوند، این چوب یک انتخاب تخصصی برای شما نیست. هر چند بسیاری از ماهیگیران به علت حمل راحت تر، از سایز های کوچک چوب های توپر مانند نمونه 1.65 سانتیمتری آن برای صید در رودخانه نیز استفاده می کنند، چرا که سایز کوچک این چوب به شما اجازه پرتاب آزاد تر در محیط هایی که با شاخ و برگ درختان پوشیده شده است را می دهد، اما با توجه به وزن 278 گرمی آن ممکن است در پرتاب های متعدد دست صیاد را خسته کند.

چوب سه تکه توپر albastar، از جنس فایبرگلاس بوده و به خاطر ظاهر شفافش به چوب ماهیگیری شیشه ای نیز معروف می باشد. جنس جای چرخ آن گرافیت دور فلزی بوده و دارای 5 حلقه دوپایه عبور نخ می باشد. همچنین 2 اتصال فلزی کشویی دارد که در هم فرو رفته و سه تکه چوب را به یکدیگر متصل می کند.

لازم به ذکر است که، تکه های این چوب ژله ای به آسانی از یکدیگر جدا نمی شوند و نیازی به نگرانی بابت خارج شدن تکه ها از یکدیگر حین ماهیگیری نیست.

اگر به تازگی ماهیگیری را شروع کرده اید و یا کودکی دارید که علاقه به ماهیگیری دارد این چوب برای شما انتخاب مناسبی است، چرا که در مقابل شکستن بسیار مقاوم می باشد. چوب های کوچک سه تکه به علت پرکاربرد بودن و حمل آسان در کیف هر ماهیگیری پیدا می شود.

مشخصات فنی

فایبرگلاس
1.65
100-300
57
گرافیت دور فلزی
3 تکه
278
توپر
توپر ژله ای یا شیشه ای
سه تکه
دارای 5 حلقه
دارای دو اتصال از نوع کشویی
طول کم در حالت بسته و حمل آسان
چوبی فوق العاده قدرتمند و مناسب برای ماهی سایز
دارای وزن پرتاب بالا و مناسب برای پرتاب بلند
قابل استفاده برای انواع ماهیگیری
مناسب برای روی قایق، اسکله، لب ساحل و ...
لازم به ذکر است از این چوب برای ترولینگ نیز می توان استفاده کرد

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...