چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 1.80 متر - اتصال کشویی


ID-2059
چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 1.80 متر - اتصال کشویی
چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 1.80 متر - اتصال کشوییthree-piece-alabastar-jelly-fishing-rod-1_80-2three-piece-alabastar-jelly-fishing-rod-1_80-3three-piece-alabastar-jelly-fishing-rod-1_80-4
5 5 1 Product
توليد کننده: AlbaStar آلبا استارAlbaStar آلبا استار

500,000 تومان

1 آیتم در انبار

چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 1.80 متر - اتصال کشویی

چوب های ژله ای توپر، به علت مقاومت و تحمل وزن بالای خود جز محبوب ترین چوب های ماهیگیری بین صیادان در شیوه های مختلف ماهیگیری به حساب می آیند.

چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار از برند آلبااستار دارای اکشن بالا و وزن پرتاب بین 100 الی 300 گرم می باشد.

هرچند به علت مقاومت بالای چوب ALBASTAR در تحمل وزن و فشار تبدیل به یک جایگزین ارزان قیمت برای چوب های نسبتا گران صید دریایی و ترولینگ شده و بسیاری از صیادان از این چوب برای صید ماهی هایی همچون؛ باراکودا، سرخو و ... استفاده می کنند.

همچنین اگر به تازگی ماهیگیری را شروع کرده اید و یا کودکی دارید که به ماهیگیری علاقه مند است، این چوب می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد چرا که به سادگی شکسته نمی شود.

چوب سه تکه آلبا استار شفاف بوده و جنس آن از فایبرگلاس می باشد. ماهیگیران این چوب را با نام چوب ماهیگیری شیشه ای نیز می شناسند. جای چرخ آن از جنس گرافیت دور فلزی بوده و دارای 5 حلقه عبور نخ دوپایه می باشد.

وزن چوب سه تکه 180 سانتیمتر 298 گرم بوده و برای صید ماهی هایی همچون؛ قزل آلا، اردک ماهی و ... که به روش اسپینینگ (لانسه کشی) صید می شوند، تخصصی نیست، هر چند بسیاری از ماهیگیران به علت حمل آسان و وزن تحمل آن از سایز های کوچک چوب توپر برای صید در رودخانه نیز استفاده می کنند.

چوب توپر سیم بکسل دار دارای دو عدد اتصال فلزی کشویی بوده که به وسیله آن هر سه تکه چوب در هم فرو رفته و به یکدیگر متصل می شوند، البته باید این نکته را خاطر نشان کرد که تکه های چوب ژله ای به راحتی از هم جدا نمی شوند و نیازی به نگرانی بابت جدا شدن تکه ها در حین ماهیگیری نیست.

مشخصات فنی

فایبرگلاس
1.80
100-300
62
گرافیت دور فلزی
3 تکه
298
توپر
توپر ژله ای یا شیشه ای
سه تکه
دارای 5 حلقه
دارای دو اتصال از نوع کشویی
طول کم در حالت بسته و حمل آسان
چوبی فوق العاده قدرتمند و مناسب برای ماهی سایز
دارای وزن پرتاب بالا و مناسب برای پرتاب بلند
قابل استفاده برای انواع ماهیگیری
مناسب برای روی قایق، اسکله، لب ساحل و ...
لازم به ذکر است از این چوب برای ترولینگ نیز می توان استفاده کرد

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...