قلاب ریسه رونی Ronnie Rigs برند COONOR بسته 4 عددی


ID-1533_2
ronnie-rigs-7
ronnie-rigs-7ronnie-rigs-2ronnie-rigs-3ronnie-rigs-size-1
5 5 1 Product


130,000 تومان
انتخاب سایز

2آيتم هاي موجود

قلاب ریسه رونی Ronnie Rigs برند COONOR بسته 4 عددی

در روش های مختلف ماهیگیری از ریسه های متفاوتی استفاده می شود. یکی از محبوب ترین ریسه های مدرن ماهیگیری کپور ریسه رونی (Ronnie Rigs) می باشد. این ریسه کاربردی، معلق و سبک (Pop-Up) بوده و مناسب صید ماهی کپور با بویله در مکان های است که بستری با پوشش گیاهان آبزی کمی داشته باشد.

برای ساخت این ریسه از قلاب های مخصوص رونی استفاده می شود، عملکرد این ریسه به شکلی است که ریسه در کف آب می خوابد ولی قلاب که متصل به بویله است به صورت معلق در آب قرار می گیرد.

مشخصات فنی

پایه کوتاه
فولادی با روکش نیکل سیاه
مناسب ساخت ریسه رونی
مناسب صید کپور
2, 4, 6

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...