وضعیت سفارش را چطور بررسی کنم؟
برای رهگیری سفارش خود ، میتوانید از روشهای زیر استفاده کنید :
از طریق حساب کاربری:
ابتدا وارد بخش حساب کاربری شده و بر روی سربرگ سفارشات کلیک کنید.
در این صفحه می توانید لیستی از سفارشات خود را ببینید و وضعیت آن را مشاهده کنید.
با ارسال پیام در واتساپ :
شماره سفارش را بصورت صحیح به واتساپ شماره 09050773070 ارسال نمایید. همکاران ما به محض دریافت پیام شما، وضعیت سفارش را به شما اطلاع خواهند داد.
سفارشاتی که از طریق اداره پست ارسال شدهاند، چگونه رهگیری کنم؟
بعد از اینکه سفارش شما به اداره پست تحویل داده شد ، شناسه پستی آن را برایتان SMS میکنیم. (درصورتی که پیامکی از اداره پست یا سایت کمپینا دریافت نکرده اید کافی است به واتساپ شماره 09050773070 پیام دهید.)
با استفاده از این شناسه و سایت اداره پست ، میتوانید بصورت لحظهای و آنلاین ، آخرین وضعیت سفارش خود را رهگیری کنید.
سفارشاتی که از طریق تیپاکس ارسال شدهاند، چگونه رهگیری کنم؟
بعد از اینکه سفارش شما به تیپاکس تحویل داده شد، شماره بارنامه آن برایتان SMS میشود.
با استفاده از این شماره بارنامه و سایت تیپاکس ، میتوانید بصورت لحظهای و آنلاین ، آخرین وضعیت سفارش خود را رهگیری کنید.
- ایجاد شده توسط