جعبه چند منظوره لوازم ماهیگیری کد BC102


ID-1524
جعبه چند منظوره لوازم ماهیگیری کد BC102
جعبه چند منظوره لوازم ماهیگیری کد BC102white-red-fishing-boxes-1white-red-fishing-boxes-3
5 5 1 Product


180,000 تومان

4آيتم هاي موجود

جعبه چند منظوره لوازم ماهیگیری کد BC102

جعبه لوازم ماهیگیری چند منظوره به گونه ای ساخته شده است که بتوانید از فضای آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. این جعبه ماهیگیری شامل 21 فضای جداگانه برای قرار دادن لوازم ماهیگیری در سایز های مختلف می باشد. علاوه بر این با وجود دو عدد جدا کننده در جعبه امکان تغییر فضا بر اساس نیازتان را به شما می دهد.

این جعبه ابزار ماهیگیری از قسمت های زیاد و با سایزهای متفاوتی ساخته شده است، قسمت زیرین جعبه دارای 11 خانه بزرگ و دو قسمت رویی جعبه که به صورت متحرک هستند و بر روی قسمت زیرین قرار می گیرند دارای 10 خانه کوچک تر می باشد . شما می توانید از قسمت پایین جعبه برای لوازم بزرگ تر خود مانند انواع طعمه ماهیگیری مصنوعی مثل لانسه و قاشقک، لور های ماهیگیری یا فنر های ماهیگیری و دیگر لوازم مورد نیاز برای ساخت ریسه ماهیگیری خود استفاده کنید. قسمت بالایی جعبه نیز مناسب لوازم کوچک تر مانند، انواع قلاب و اتصالات ماهیگیری می باشد.

درب این جعبه 21 خانه شفاف بوده و به راحتی بدون باز کردن درب جعبه می توانید متوجه لوازم داخل آن بشوید. دسته ی محکم یکپارچه ی این جعبه حمل و نقل را برای شما آسان می کند.

طول این جعبه 30.5 سانتیمتر، عرض آن 22 سانتیمتر و ارتفاعش 5.5 سانتیمتر می باشد.

مشخصات فنی

58
جعبه 21 خانه
طول جعبه 30.5 سانتیمتر
عرض جعبه 22 سانتیمتر
ارتفاع 5.5 سانتیمتر
دارای 2 عدد جدا کننده فضا

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...