چاک سیلیکونی قزلی دسته آلومنیومی


ID-1285
چاک سیلیکونی قزلی دسته آلومنیومی
چاک سیلیکونی قزلی دسته آلومنیومیfishingchuck-2_1878230167fishingchuck-1_1544206863fishingchuck-3_1296348592
5 5 1 Product


390,000 تومان

ناموجود

چاک سیلیکونی قزلی دسته آلومینیومی

چاک یا تور دسته دار یکی از لوازم اولیه و مورد نیاز ماهیگیران است، چاک های ماهیگیری در ابعاد و انواع مختلف و با جنس های گوناگون تولید می شوند. عمدتا از چاک های دسته کوتاه برای بیرون کشیدن ماهیان مهاجم آب شیرین به ویژه قزل آلا استفاده می شود و همین علت موجب شده است تا، چاک قزلی تبدیل به اسم آشنا تری برای چاک های دسته کوتاه بشود.

تفاوت کیفیت بین چاک ها مستقیما به جنس توری و جنس بدنه و دسته ی آنها مربوط است. چاک قزلی رنگی کمپینا، ساخته شده از تور مقاوم با جنس سیلیکون و با تراکم مناسب است، که از گیر کردن هر گونه سه شاخ و قلاب درون چاک جلوگیری می کند و به خوبی می تواند سنگینی وزن ماهی صید شده را تحمل کرده و به راحتی پاره و سوراخ نشود. بدنه ی چاک سیلیکونی از آلومینیوم مقاوم ساخته شده و موجب بالا رفتن  استحکام چاک قزلی دسته کوتاه می شود.

این چاک آلومینیومی به شیوه ای طراحی و تولید شده است که صیاد بتواند به راحتی در حالی که با یک دست چوب ماهیگیری اش را نگه داشته است، با دست دیگرش از چاک سیلیکونی استفاده کند و ماهی را از آب بیرون بکشد.

دسته ی کوتاه و فرم خاص این چاک قزل آلا، موجب شده تا گزینه ی مناسبی برای قزل آلا باشد. اگر شما علاقه مند به ماهیگیری به روش اسپینینگ و یا ماهیگیری به روش فلای هستید و دوست دارید، قزلگیری حرفه ای تری را تجربه کنید، بهتر است یک جای خالی در بین لوازم ماهیگیری خود برای این چاک قزلی دسته کوتاه باز کنید.

چاک دسته کوتاه رنگی دارای وزن 216 گرم بوده و بسیار سبک و خوش دست می باشد، همچنین یک بند در انتهای دسته ی این چاک تعبیه شده است تا به حمل و نقل راحت ترش کمک کند، شما می توانید این بند را به لباس و یا کوله آویزان کنید و یا به دور دست خود بیندازید.

.

مشخصات فنی

دهانه : ۳۳ در ۴۳ سانتی متر

طول کلی ۵۷ سانتی متر

عمق تور ۳۰ سانتی متر

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...