تور مخصوص وزن کشی کد 101


ID-1567
تور مخصوص وزن کشی کد 101
تور مخصوص وزن کشی کد 101toor-vazn-keshi-2toor-vazn-keshi-3
5 5 1 Product


350,000 تومان

1 آیتم در انبار

تور مخصوص وزن کشی کد 101

امروزه ماهیگیری بسیار متفاوت با زمان گذشته است و هدف از ماهیگیری نیز تغییر کرده است، اگرچه در گذشته انسان ها تنها به علت رفع گرسنگی خود ماهی می گرفتند، اما امروزه ماهیگیری تبدیل به یکی از ورزش های نسبتا پرطرفدار در جهان شده، و از آنجایی که اکثرا صرفا برای ورزش و تفریح ماهی می گیریند و برای رفع گرسنگی خود نیازی به آن ماهی ندارند، سنت قشنگی بین ماهیگیران ورزشی به راه افتاده است، که ماهی های صید شده خود را پس از صید و ثبت رکورد خود به درون آب برمی گردانند و اصطلاحا ماهی صید شده را رها سازی می کنند.

اگر به ماهیگیری ورزشی علاقه مند هستید، احتمالا این تور وزن کشی به کارتان می آید، در تهیه و ساخت این تور وزن کشی ماهیگیری دقت شده تا کمترین آسیب به ماهی وارد شود و در ماهیگیری های ورزشی بتوانید پس از وزن کشی ماهی و ثبت رکورد خود، ماهی صید شده را بدون مشکلی رهاسازی کنید. به وسیله دستگیره هایی که در بالای تور وزن کشی ماهی وجود دارد می توانید تور را به قلاب ترازو دستی خود آویزان کنید و وزن ماهی صید شده تان را محاسبه کنید. 

مشخصات فنی

تور وزن کشی ماهی
وزن کشی ماهی بدون آسیب به ماهی
دو دستگیره محکم جهت اتصال به قلاب ترازو

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...