چاک ماهیگیری قزلی سیلیکونی با دسته و بدنه چوبی


ID-2124
چاک ماهیگیری قزلی سیلیکونی با دسته و بدنه چوبی
چاک ماهیگیری قزلی سیلیکونی با دسته و بدنه چوبیfly-fishing-landing-net-wooden-frame-3fly-fishing-landing-net-wooden-frame-4fly-fishing-landing-net-wooden-frame-2fly-fishing-landing-net-wooden-frame-5
5 5 1 Product


1,150,000 تومان

1 آیتم در انبار

چاک ماهیگیری قزلی سیلیکونی با دسته و بدنه چوبی

یکی از مهمترین لوازم مورد نیاز ماهیگیری، چاک یا تور دسته دار می باشد. چاک ماهیگیری در ابعاد و جنس های مختلفی در بازار توزیع می شوند و ماهیگیران با توجه به نیاز خود می توانند آن را تهیه کنند.

از چاک ماهیگیری قزلی سیلیکونی با دسته و بدنه چوبی، برای بیرون کشیدن ماهیان مهاجم آب شیرین(زنده خوار) به خصوص قزل آلا استفاده می شود. اگر به قزل گیری حرفه ای علاقه مند هستید، چاک ماهیگیری قزلی سیلیکونی بهترین گزینه برای شما می باشد.

جنس توری این چاک ماهیگیری قزلی سیلیکونی بوده و از مواد بسیار با کیفیت و مقاومی ساخته شده است به طوری که قلاب نمی تواند در آن گیر کند و در مقابل وزن ماهی مقاوم است. یکی از ویژگی های خاص این چاک که آن را از بقیه چاک ها متمایز می کند، ناپدید شدن تور آن در زیر آب است. از آن جایی که ماهی قزل آلا نباید دام را ببیند، بنابراین از این چاک میتوان به شکل ویژه ای برای صید ماهی قزل آلا استفاده کرد. توری چاک قزلی دسته چوبی، بسیار صاف و نرم بوده و هنگام رها سازی ماهی، به آن آسیبی وارد نمی کند و به هیچ عنوان گره نمی خورد.

دسته و بدنه چاک قزلی سیلیکونی، از جنس چوب بامبو بوده و ضد آب می باشد و در برابر سایش بسیار مقاوم است و برای استفاده طولامی مدت مناسب می باشد.

از دیگر ویژگی های این تور قزلی، می توان به سبک بودن آن اشاره کرد. این چاک به طوری طراحی شده که ماهیگیر می تواند به راحتی آن را با یک دست نگه دارد و بسیار خوش دست می باشد و حمل آن نیز بسیار آسان است.

وزن این چاک ماهیگیری 310 گرم، ابعاد دهانه آن 39 در 25 سانتیمتر و طول کلی آن 61 سانتیمتر می باشد.

مشخصات فنی

310
جنس تور سیلیکونی
جنس دسته و بدنه چوب (چوب بامبو)
بسیار سبک و مقاوم
طول چوب 21.5 سانتیمتر
ابعاد دهانه 39X25
طول کامل 61 سانتیمتر

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...