فلوتر ماهیگیری 9 گرمی رنگ نارنجی


ID-1598
فلوتر ماهیگیری 9 گرمی رنگ نارنجی
فلوتر ماهیگیری 9 گرمی رنگ نارنجیfishing-bobble-floater-8gr-orange-3fishing-bobble-floater-8gr-orange-2
5 5 1 Product


25,000 تومان

25آيتم هاي موجود

فلوتر ماهیگیری 9 گرمی رنگ نارنجی

 یکی از روش های ساده و متداول ماهیگیری روش ماهیگیری رو آبی یا سیستم شناوری است، در این روش ریسه ماهیگیری شما شامل نخ ماهیگیری، شناور یا فلوتر، وزنه (سرب)، طعمه و قلاب می باشد. در ماهیگیری با فلوتر و شناورها از انواع طعمه های ژله ای و یا طعمه های فلای (پشه) استفاده می کنند و این روش ماهیگیری بیشتر مناسب صید ماهی های آب های راکد و آرام و یا انواع ماهی های که در بستر های کنار نیزار و جلبک ها زندگی می کنند می باشد.

در سیستم ماهیگیری رو آبی، شناور مشخص کننده زمانی است که ماهی طعمه را به دهان گرفته و حرکت می کند، ریسه شناوریتان را می توانید به دو روش بسازید؛ اگر از عمق آب اطلاع دارید می توانید از ریسه های استفاده کنید که طعمه همراه با قلاب در کف آب قرار بگیرند و فلوتر شناوریتان روی آب باقی بماند، در این روش به دقت باید حرکات شناور را زیر نظر بگیرید، چون زمانی که ماهی طعمه را به دهان گرفت و حرکت کرد، فلوتر روی آب شروع به حرکت می کند و زمان کشیدن نخ و گیر انداختن قلاب در دهان ماهی است و این حرکت فلوتر ماهیگیری بعد از زمانی متوقف می شود و اگر متوجه حرکت شناور در لحظات اولیه نشوید احتمالا این صید را از دست خواهید داد.

و اما اگر نمی خواهید از انواع ریسه های کف خواب استفاده کنید، فقط باید عمق نسبی آب را حدس بزنید و وزن سرب را طوری تعیین کنید که شناور را زیر آب نبرد. در این روش وزنه و قلاب حداقل باید ده سانتیمتر با هم فاصله داشته باشند و قلاب و طعمه به صورت آویزان در آب قرار بگیرند و شناور روی آب باقی بماند. بر خلاف روش قبلی که ما تنها زمانی متوجه ماهی می شدیم که طعمه را به دهان گرفته و حرکت می کرد، در این روش با کوچکترین عکس العمل و بازی کردن ماهی با طعمه شناور نیز دائم به صورت عمودی حرکت می کند و شما کافیست فقط منتظر زمان مناسب کشیدن چوب و گیر انداختن قلاب در دهان ماهی باشید، وقتی که شناور برای یک لحظه زیر آب رفت و توقف کرد، فرصت طلاییتان را برای به قلاب انداختن صید به دست آورده اید.

فلوتر 9 گرمی ماهیگیری دارای 6 سانتی متر طول و 4 سانتیمتر قطر می باشد. جنس این فلوتر ماهیگیری پلاستیکی بوده و نارنجی رنگ می باشد. شفافیت این فلوتر به شکلی است که شما می توانید میزان آبی که درون آن میریزید را به راحتی چک کنید.

مشخصات فنی

9
فلوتر ماهیگیری
رنگ : نارنجی
طول 6 سانتیمتر
قطر 4 سانتیمتر

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...