نخ لیدر هسته سربی Angry fish طول 20 متر 60LB رنگ سبز


ID-1529
carp-leader-line-angry-fish-1_1965996523
carp-leader-line-angry-fish-1_1965996523carp-leader-line-angry-fish-4نخ لیدر هسته سربی Angry fish طول 20 متر 60LB رنگ سبزcarp-leader-line-angry-fish-2carp-leader-line-angry-fish-3carp-leader-line-angry-fish-5
5 5 1 Product
توليد کننده: Angry Fish انگری فیشAngry Fish انگری فیش

460,000 تومان

ناموجود

نخ لیدر هسته سربی Angry fish طول 20 متر 60LB رنگ سبز

در انواع روش های ماهیگیری اصطلاحی به عنوان نخ لیدر هست که به انتهای نخ اصلی بسته می شود، در اصطلاح عامیانه فارسی به آن پیش نخ هم می گویند .

در ماهیگیری کپور، زمانی که محیط ماهیگیری پر از تراکم گیاهان آبزی باشد و یا نیاز داشته باشیم تجهیزات ما کاملا در کف آب استتاری باشند، از انواع نخ لیدر کپوری استفاده می کنیم. که یکی از بهترین نمونه های آن نخ های لیدر هسته سربی هستند.

نخ لیدر هسته سربی انگری فیش از یک مفتول سربی ساخته شده که روی آن کاملا با پوششی از جنس برید یا همان نخ ابریشم پوشیده شده. رنگ این نخ لیدر کپوری، سبز تیره می باشد و موجب استتار و کف خوابی کامل تجهیزات شما می شود، همچنین نخ هسته سربی کپوری از مقاومت و تست کشش نسبتا بالایی برخوردار می باشد و پیچ خوردن ریسه کپوری شما را کاهش می دهد.

طول این نخ 20 متر بوده و سایز آن 60LB می باشد.

استفاده از نخ های لیدر به عنوان نخ اصلی توصیه نمی شود، نخ های لیدر به خاطر ویژگی هایی که دارند، مقرون به صرفه نیستند، و صرفا باید از آن ها در طول کوتاهی در انتهای نخ اصلی خود استفاده کنید.

می توانید با توجه به بستر ماهیگیری خود از انواع نخ های لیدر کپور دیگر و فلور کربن نیز به عنوان پیش نخ در صید کپور استفاده کنید.

 

مشخصات فنی

طول 20 متر
سایز 60LB
رنگ سبز مناسب استتار
سینک (کف خواب)
مناسب صید کپور

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...