کیف مخصوص حمل کاسی طول 80 سانتیمتر طرح استتار


ID-1764
کیف مخصوص حمل کاسی طول 80 سانتیمتر طرح استتار
کیف مخصوص حمل کاسی طول 80 سانتیمتر طرح استتارkasi-bag-2
5 5 1 Product


100,000 تومان

5آيتم هاي موجود

کیف مخصوص حمل کاسی طول 80 سانتیمتر طرح استتار

یکی از انواع چوب های ماهیگیری چوب های بدون جای چرخ و حلقه هستند که آن ها را با نام کاسی می شناسیم.

ماهیگیری با چوب کاسی از سراسر نقاط ایران طرفداران خودش را دارد اما بیشترین صیادان با این سبک ماهیگیری در شمال کشور می باشند و از این روش صید برای شکار ماهیان سبک و کوچک مانند، کولی، شاه کولی، کپور های سبک وزن و ... استفاده می کنند. اگر شما نیز قصد سفر به شهرهای شمالی را دارید، می توانید با این سبک ماهیگیری دلنشین، تجربه جدیدی را به سفرتان اضافه کنید.

این چوب ها عموما در طول های بالا ساخته می شوند، اما به خاطر تلسکوپی بودن در حالت بسته جای کمی را اشغال می کنند و کیف های نسبتا کوچکتری دارند که حمل و نقل آنها را آسان تر می کند.

کیف حمل کاسی استتار با طول 84 سانتیمتر دارای یک بند رو دوشی قابل تنظیم است که حمل چوب و وسایل کولی گیری را برای شما راحت تر می کند.

کیف حمل چوب کاسی تک زیپ می باشد و فضای مورد نیاز برای قرار دادن چند چوب کاسی به صورت همزمان را به شما می دهد. وزن این کیف کولی گیری 198 گرم بوده و با استفاده از پارچه برزنت مقاوم ساختته شده است.

اگر شما نیز به صید ماهی با چوب کاسی علاقه مند هستید، ولی شناخت کافی از لوازم مورد نیاز آن ندارید و یا اگر قصد تهیه تمام لوازم ماهیگیری کاسی با یک قیمت مناسب و اقتصادی را دارید، می توانید از ست آماده کاسی کمپینا استفاده کنید، که در سه سایز چوب 3.60، 4.50 و 5.40 متر قابل سفارش می باشد.

 

مشخصات فنی

198
طرح استتار
دارای بند رودوشی قابل تنظیم
طول دقیق کیف 84 سانتیمتر

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...