طعمه استخوانی 7 تکه کد 104GRN طول 10 سانت 15 گرم


ID-1643
طعمه استخوانی 7 تکه کد 104GRN طول 10 سانت 15 گرم
طعمه استخوانی 7 تکه کد 104GRN طول 10 سانت 15 گرمfishing-7-pices-bait-rainbow-5fishing-7-pices-bait-rainbow-2fishing-7-pices-bait-rainbow-4fishing-7-pices-bait-rainbow-3
5 5 1 Product


180,000 تومان

ناموجود

طعمه استخوانی 7 تکه کد 104GRN طول 10 سانت 15 گرم

یکی از متداول ترین طعمه ها در ماهیگیری، طعمه مصنوعی می باشد که صیادان باتوجه به عوامل متعددی همچون؛ شیوه و مکان ماهیگیری مورد نظرشان از انواع لور های استخوانی،ژله ای،لانسه و قاشقک استفاده می کنند.

اسپینینگ یا لانسه کشی یکی از روش های محبوب ماهیگیری بوده که در آن از انواع لور های مصنوعی استفاده می شود. در این روش هر چقدر طعمه مصنوعی شما شکل طبیعی تر و قابل باور تری داشته باشد شانس شما برای صید ماهی بیشتر می شود.

 طعمه مصنوعی چند تکه، از 7 بخش مجزا ساخته شده که به وسیله ی یک تسمه ی مقاوم به هم متصل شده اند. 

در طراحی این طعمه های 7 تکه، بسیار به طبیعی و قابل باور بودنشان دقت شده و با حرکت جذابشان در آب، ماهیان مهاجم را به سمت خود جذب میکنند و موجب به قلاب افتادن این ماهی های شکارچی می شوند.

شما می توانید از این لور استخوانی، برای صید ماهیان مهاجم آب شور و شیرین همچون؛ اردک، سونگ، باراکودا، شیر، هامون و ... استفاده کنید.

ماهی مصنوعی 7 تکه دارای 10 سانتیمتر طول و 15 گرم وزن می باشد. طعمه کد 104GRN سینک (کف خواب)، بوده و دارای دو عدد قلاب سه شاخه بسیار تیز و مقاوم در زیر شکم و انتهای ماهی می باشد.

 

 

مشخصات فنی

10
15
طعمه مصنوعی 7 تکه
مناسب صید ماهیان مهاجم همچون؛ اردک، سونگ، باراکودا، شیر، هامون و ...
قابل استفاده برای اسپینینگ آب شور و شیرین
سینک

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...