طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE آبی قرمز 40 گرم


ID-2147
طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE آبی قرمز 40 گرم
طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE آبی قرمز 40 گرمjigging-lure-40g-2jigging-lure-40g-3jigging-lure-rainbow-40g-all-colors-1
5 5 1 Product


180,000 تومان

2آيتم هاي موجود

طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE آبی قرمز 40 گرم

طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE آبی قرمز 40 گرم، مناسب صید ماهیان آب شور، به روش جیگینگ می باشد. طعمه های ماهیگیری در شکل ها و جنس های مختلفی از جمله؛ طعمه سخت استخوانی، طعمه مصنوعی ژله ای، طعمه فلزی، لانسه و قاشقک و... ساخته و در بازار توزیع می شود.

ماهیگیری به روش جیگینگ خود به چندین بخش مختلف تقسیم می شود. جیگینگ آب شور، جیگینگ آب شیرین، جیگینگ روی یخ و... .

روش جیگینگ یکی از پویا ترین و فعال ترین روش های ماهیگیری بوده و مختص صید در مناطق عمیق دریا می باشد. این روش ماهیگیری عمدتا بر روی قایق، اسکله، سکو و... انجام می پذیرد به طوری که ماهیگیر طعمه خود را در آب انداخته و با ضربه زدن و تکان دادن چوب ماهیگیری، با کمک اکشن چوب طعمه را در زیر آب به حرکت وادار می کند تا توجه ماهی را به آن جلب کند.

از حائز اهمیت ترین نکات برای صید موفق، انتخاب یک طعمه مناسب بوده و برای این امر، باید به نکاتی همچون؛ مکان ماهیگیری، زمان ماهیگیری، روش ماهیگیری، نوع صید، آب و هوا و ... توجه داشت.

حال اگر به ماهیگیری با روش جیگینگ علاقه مند هستید، یکی از بهترین طعمه ها، طعمه جیگ THORE FORCE می باشد. از آن جایی که آب دریا شور است و خاصیت خورندگی دارد و به مرور رنگ طعمه را از بین می برد، طعمه جیگ 40 گرمی THORE FORCR نسبت به دیگر طعمه ها، در برابر آب شور دریا مقام تر است. از این طعمه فلزی می توان برای صید ماهیان مهاجم (زنده خوار) آب شور همچون؛ هامور، سکن، باراکودا، شیر و... استفاده کرد.

طعمه جیگ THORE FORCE، یک عدد قلاب تک شاخ در جلوی خود و یک عدد قلاب سه شاخ در عقب خود دارد و دارای چشم های سه بعدی می باشد.

طول این طعمه جیگ فلزی 8 سانتیمتر و وزن آن 40 گرم می باشد.

مشخصات فنی

8
40
دارای یک قلاب تک شاخه و یک عدد قلاب سه شاخه
مناسب ماهیگیری به روش جیگینگ
مناسب ماهیگیری از روی قایق، اسکله، سکو، دریا و...
جنس فلزی
دارای چشم های سه بعدی

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...