طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE نقره ای سر قرمز شب تاب 40 گرم


ID-2151
طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE نقره ای سر قرمز شب تاب 40 گرم
طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE نقره ای سر قرمز شب تاب 40 گرمjigging-lure-40g-2_2070309446jigging-lure-40g-3_154762406jigging-lure-40g-4_1787854235jigging-lure-rainbow-40g-all-colors-1_1968598615
5 5 1 Product


180,000 تومان

1 آیتم در انبار

طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE نقره ای سر قرمز شب تاب 40 گرم

یکی از لوازم ضروری که هر ماهیگیری باید در اختیار داشته باشد، طعمه ماهیگیری می باشد. طعمه ماهگیری نقش بسازیی در صید ماهی دارد. طعمه ها در جنس ها و شکل های مختلفی همچون؛ لانسه و قاشقک، طعمه فلزی، طعمه سخت استخوانی، طعمه مصنوعی ژله ای، طعمه های خوراکی و... تولید می شوند. طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE نقره ای سر قرمز شب تاب 40 گرم، جز دسته طعمه های فلزی می باشد.

ماهیگیری در سراسر دنیا با سیستم های مختلفی از جمله؛ سیستم انتظاری، اسپینینگ، جیگینگ، فلای، ترولینگ و... صورت می گیرد. در این مقاله قصد داریم شما را با روش جیگینگ بیشتر آشنا کنیم. در این روش، صیاد طعمه ماهیگیری خود را در آب قرار داده و با سرعت شروع به پایین بالا کردن چوب ماهیگیری می کند و طعمه در زیر آب به حرکت در می آید و توجه ماهیان به آن جلب می شود. روش جیگینگ مناسب صید در اعماق دریا بوده و روی قایق، سکو، اسکله و... انجام می شود.

همانطور که می دانید، آب دریا شور است و دارای خاصیت خوردندگی می باشد، یعنی به مرور زمان رنگ طعمه شما را از بین خواهد برد برای همین بهتر است از طعمه هایی استفاده کنید که در برابر آب شور دریا مقام باشد که یکی از این طعمه ها، طعمه جیگ Thore Force می باشد. این طعمه فلزی به نسبت بقیه طعمه ها مقاومت بیشتری در برابر شوری آب دریا دارد و مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید.

طعمه جیگ فلزی THORE FORCE، دارای خاصیت نوردهی در شب (شب تاب) بوده و مناسب صید در شب نیز می باشد. برای این امر باید چند ثانیه با نور گوشی موبایل یا چراغ قوه خود به آن نور بتابانید تا نور را در خود ذخیره کند و سپس آن را در آب پرتاب کنید.

طعمه جیگ شب تاب THORE FORCE، دارای یک عدد قلاب تک شاخ و یک عدد قلاب سه شاخ بسیار تیز بوده و طول آن 8 سانتیمتر و وزن آن 40 گرم می باشد.

 

مشخصات فنی

8
40
دارای یک قلاب تک شاخه و یک عدد قلاب سه شاخه
مناسب ماهیگیری به روش جیگینگ
مناسب ماهیگیری از روی قایق، اسکله، سکو، دریا و...
جنس فلزی
دارای چشم های سه بعدی
دارای خاصیت نوردهی درشب

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...