طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE طلایی خط دار شب تاب 40 گرم


ID-2152
طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE طلایی خط دار شب تاب 40 گرم
طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE طلایی خط دار شب تاب 40 گرمjigging-lure-40g-2_48777077jigging-lure-40g-3_1008694128jigging-lure-40g-4_1392700518jigging-lure-rainbow-40g-all-colors-1_1020502899
5 5 1 Product


180,000 تومان

3آيتم هاي موجود

طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE طلایی خط دار شب تاب 40 گرم

طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE طلایی خط دار، دارای یک عدد قلاب تک شاخ در جلوی خود و یک عدد قلاب سه شاخ بسیار تیز در پشت خود می باشد.
این طعمه مصنوعی از جنس فلزی بوده و مناسب صید به روش جیگینگ می باشد.
از آن جایی که آب در یا شور بوده و دارای خاصیت خورندگی می باشد، باعث از بین رفتن رنگ طعمه ماهیگیری می شود. طعمه جیگ THORE FORCE، به طوری ساخته شده که به نسبت دیگر طعمه ها در برابر شوری آب دریا مقاوم تر می باشد.

اگر به ماهیگیری در شب علاقه مند هستید، یکی از بهترین طعمه ها، طعمه جیگ THORE FORCE می باشد. این طعمه ماهیگیری با دارا بودن خاصیت نوردهی، مناسب صید در شب نیز می باشد. قبل از پرتاب کردن طعمه در آب، با نور چراغ قوه یا نور تلفن همراهتان چند ثانیه به آن نور بتابانید تا نور را در خود ذخیره کند و سپس آن را در آب پرتاب کنید.

وزن این طعمه ماهیگیری 40 گرم و طول آن 8 سانتیمتر می باشد‌.

ماهیگیری در سراسر ایران و جهان به روش های گوناگونی رواج دارد. از معروف ترین روش های ماهیگیری می توان به روش های انتظاری، اسپینینگ، جیگینگ، ترولینگ و‌... اشاره کرد که روش جیگینگ یکی از روش های محبوب ماهیگیری می باشد.
این روش مختص صید در اعماق دریا بوده و روی قایق، اسکله و سکو و‌... انجام می شود به طوری که ماهیگیر پس از پرتاب کردن طعمه ماهیگیری در آب، با سرعت شروع به بالا و پایین کردن چوب ماهیگیری خود می کند و این امر سبب به حرکت در آمدن طعمه در زیر آب می شود و توجه ماهیان به آن جلب شده و به سوی طعمه حمله ور می شوند. روش جیگینگ مناسب صید ماهیانی همچون؛ شیر، سکن، باراکودا و... می باشد.

یکی از لوازم ضروری که لازم است ماهیگیران به همراه داشته باشند، طعمه ماهیگیری می باشد. اگر به دنبال یک صید موفق هستید، باید به انتخاب طعمه ماهیگیری توجه ویژه ای داشته باشید. با در نظر داشتن عواملی همچون؛ مکان ماهیگیری، زمان، نوع صید، روش ماهیگیری و... می توانید طعمه ماهیگیری مناسب خود را تهیه کنید.

طعمه های ماهیگیری در جنس ها و سایز های مختلفی مانند؛ لانسه و قاشقک، طعمه های مصنوعی ژله ای، طعمه های مصنوعی استخوانی، طعمه های خوراکی، طعمه های مصنوعی فلزی و... تولید و در بازار توزیع می شوند.


مشخصات فنی

8
40
دارای یک قلاب تک شاخه و یک عدد قلاب سه شاخه
مناسب ماهیگیری به روش جیگینگ
مناسب ماهیگیری از روی قایق، اسکله، سکو، دریا و...
جنس فلزی
دارای چشم های سه بعدی
دارای خاصیت نوردهی درشب

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...