طعمه استخوانی مازوزی مدل MZFL04-31 طول 18 سانت وزن 150 گرم آبی


ID-2347
طعمه استخوانی مازوزی مدل MZFL04-31 طول 18 سانت وزن 150 گرم آبی
طعمه استخوانی مازوزی مدل MZFL04-31 طول 18 سانت وزن 150 گرم آبیmzfl04-31-2mzfl04-31-3mzfl04-31-4
5 5 1 Product
توليد کننده: Mazuzee مازوزیMazuzee مازوزی

395,000 تومان

3آيتم هاي موجود

طعمه استخوانی مازوزی مدل MZFL04-31 طول 18 سانت وزن 150 گرم آبی

طعمه ماهیگیری مصنوعی مازوزی، دارای دو عدد قلاب سه شاخ بسیار تیز بوده و مناسب صید ماهیان مهاجم سایز، به روش جیگینگ می باشد. طعمه استخوانی mazuzee، از مواد اولیه بسیار با کیفیتی ساخته شده و دارای طرح ها و رنگ های متنوع و جذابی می باشد. لور ماهیگیری جیگینگ مازوزی، سینک (کف خواب) بوده و دارای چشم های سه بعدی می باشد که باعث می شود برای ماهی طبیعی تر به نظر برسد. از این طعمه سخت استخوانی، می توان برای صید ماهیانی همچون؛ ماهی ماهی، شاه ماهی، دم زرد، ماهی تن و‌‌... استفاده کرد.

طعمه ماهیگیری، یکی از حائز اهمیت ترین لوازمی است که ماهیگیران باید به همراه داشته باشند. طعمه های ماهیگیری می توانند از نوع طبیعی یا مصنوعی باشند. لانسه و قاشقک، طعمه مصنوعی استخوانی، طعمه مصنوعی ژله ای، طعمه های خوراکی و... نمونه ای از طعمه های موجود در بازار می باشند.
برای داشتن یک صید موفق، باید به انتخاب طعمه ماهیگیری خود، توجه داشته باشید. از عوامل موثر در انتخاب یک طعمه خوب، می توان به روش ماهیگیری، نوع صید، مکان و زمان ماهیگیری و‌... اشاره کرد.
طعمه های ماهیگیری هر کدام با شکل و شمایل خاصی، برای انواع روش های ماهیگیری طراحی شده اند. روش اسپینینگ (لانسه کشی)، انتظاری، جیگینگ، ترولینگ و... از روش های مختلف ماهیگیری می باشند.

روش جیگینگ یکی از پویا ترین روش های ماهیگیری می باشد و مناسب صید در اعماق دریا بوده و روی قایق، اسکله، سکو و... به انجام می رسد.
در روش جیگینگ، صیاد طعمه ماهیگیری را در آب پرتاب کرده و شروع به بالا و پایین کردن چوب ماهیگیری می کند و طعمه را جهت فریب دادن ماهیان، در زیر آب به حرکت در می آورد.
طعمه ماهیگیری استخوانی مازوزی، یکی از بهترین طعمه ها برای روش جیگینگ بوده و طول آن 18 سانتیمتر و وزن آن 150 گرم می باشد.

مشخصات فنی

18
150
مناسب صید روی قایق، سکو، اسکله و...
مناسب ماهیگیری به روش جیگینگ
سینک (کف خواب)
دارای دوعدد قلاب سه شاخ بسیار تیز

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...