ماهی شش تکه رنگ نارنجی کد OR601 وزن 15.5 گرم طول 7 سانتیمتر


ID-2358
ماهی شش تکه رنگ نارنجی کد OR601 وزن 15.5 گرم طول 7 سانتیمتر
ماهی شش تکه رنگ نارنجی کد OR601 وزن 15.5 گرم طول 7 سانتیمترsix-piece-fishing-bait-2six-piece-fishing-bait-3six-piece-fishing-bait-4six-piece-fishing-bait-5six-piece-fishing-bait-colors-1_537316221
5 5 1 Product


155,000 تومان

ناموجود

ماهی شش تکه رنگ نارنجی کد OR601 وزن 15.5 گرم طول 7 سانتیمتر

طعمه ماهیگیری OR601، دارای دو عدد قلاب سه شاخ تیز در زیر شکم خود بوده و شش تکه می باشد. از این لور مصنوعی برای صید به روش اسپینینگ یا لانسه کشی استفاده می شود و مناسب صید ماهیان مهاجم مانند؛ اردک ماهی، سونگ، شیربت و... بوده و در مکان هایی مانند سد، رودخانه، دریاچه و... قابل استفاده می باشد.

جنس این طعمه ماهیگیری استخوانی بوده و در زیر آب دارای حرکت جذابی می باشد و همچنین برای ماهیان مهاجم زیر آب جلوه بسیار طبیعی دارد. طعمه استخوانی 6 تکه مدل OR601، سینک (کف خواب) می باشد. طول این لور شش تکه، 7 سانتیمتر و وزن آن 15.5 گرم می باشد.

یکی از لوازم ضروری که برای صید ماهی کاربرد دارد، طعمه ماهیگیری می باشد. طعمه های ماهیگیری دارای انواع مختلفی هستند اما در کل به دو بخش طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند.

از طعمه های مصنوعی عمدتا برای صید ماهیان مهاجم(زنده خوار) استفاده می شود. این دسته از طعمه ها خود نیز دارای انواع گوناگونی مانند؛ طعمه مصنوعی سخت، طعمه مصنوعی ژله ای، لانسه و قاشقک و... که صیاد با توجه به عواملی همچون؛ مکان، زمان، نوع صید، روش ماهیگیری و... طعمه مناسب خود را تهیه می کند. 

از محبوب ترین تکنیک های ماهیگیری، می توان به روش اسپینینگ (لانسه کشی) اشاره کرد. در این روش ماهیگیر باید طعمه ماهیگیری خود را در زیر آب به حرکت در آورد و توجه ماهیان زیر آب را به طعمه جلب کند تا به سوی آن حمله ور شوند. این امر با پرتاب کردن طعمه در آب و جمع کردن نخ به کمکچرخ ماهیگیری امکان پذیر می باشد.

از روش اسپینینگ هم در آب های شور و هم در  آب های شیرین و در مکان هایی مانند دریا، دریاچه، رودخانه، سد و... استفاده می شود.

 

مشخصات فنی

7
15.5
طعمه مصنوعی 6 تکه
مناسب صید ماهیان مهاجم همچون؛ اردک ماهی، سونگ، شیربت و...
مناسب صید به روش اسپینینگ یا لانسه کشی

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...