طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE سفید خط دار 40 گرم


ID-2148
طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE سفید خط دار 40 گرم
طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE سفید خط دار 40 گرمjigging-lure-40g-2_1757939200jigging-lure-40g-3_804801779jigging-lure-rainbow-40g-all-colors-1_1989785644
5 5 1 Product


180,000 تومان

3آيتم هاي موجود

طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE سفید خط دار 40 گرم

طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE سفید خط دار 40 گرم، مناسب صید به روش جیگینگ بوده و برای صید ماهیان مهاجم آب شور از جمله؛ شیر، باراکودا، سکن، آمور و... کاربرد دارد. این طعمه جیگ ماهیگیری 40 گرمی، دارای یک قلاب تک شاخ در جلوی طعمه و یک قلاب سه شاخ بسیار تیز در عقب طعمه بوده و دارای طراحی جذاب و چشم های سه بعدی می باشد.

یکی از جذاب ترین روش های ماهیگیری، روش جیگینگ می باشد. در این روش میتوان هم برای آب شور و هم برای آب شیرین استفاده کرد اما بیشتر مناسب صید در آب های عمیق دریا می باشد. به طور معمول از روش جیگینگ برای صید بر روی قایق، اسکله، سکو و... استفاده می شود. عملکرد این روش به طوری است که صیاد طعمه را در آب انداخته و با سرعت شروع به پایین بالا کردن چوب ماهیگیری می کند و به کمک اکشن چوب طعمه را در زیر آب به حرکت در آورده تا ماهی را به سوی آن جذب کند.

برای انتخاب یک طعمه مناسب باید به نکاتی از جمله؛ مکان، زمان، نوع صید، روش ماهیگیری و ... توجه داشت.

طعمه های ماهیگیری را در جنس های مختلفی می توانید تهیه کنید، طعمه فلزی، طعمه سخت،طعمه ژله ای،طعمه خوراکی و... .

آب دریا به علت شور بودن، دارای خاصیت خورندگی بوده و به مرور زمان رنگ طعمه را از بین خواهد برد. طعمه جیگ THORE FORCE، نسبت به دیگر طعمه ها در برابر شوری آب دریا مقاوم تر بوده و یک گزینه مناسب برای صید در دریا به روش جیگینیگ می باشد.

از آن جایی که وزن این طعمه ها پایین می باشد گاها ممکن است برای روش اسپینینگ و صید ماهیانی مثل، سونگ، گربه ماهی، اردک ماهی و... نیز کاربرد داشته باشد.

طول این طعمه فلزی جیگ، 8 سانتیمتر بوده و وزن آن 40 گرم می باشد.

 

 

 

مشخصات فنی

8
40
دارای یک قلاب تک شاخه و یک عدد قلاب سه شاخه
مناسب ماهیگیری به روش جیگینگ
مناسب ماهیگیری از روی قایق، اسکله، سکو، دریا و...
جنس فلزی
دارای چشم های سه بعدی

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...