قورباغه سیلیکونی پا چرخان ضد خزه رنگ سبز-نارنجی


ID-1602
silicon-fishing-frog-twister-legs-green-orange-1
silicon-fishing-frog-twister-legs-green-orange-1silicon-fishing-frog-twister-legs-3
5 5 1 Product


120,000 تومان

10آيتم هاي موجود

قورباغه سیلیکونی پا چرخان ضد خزه رنگ سبز-نارنجی

یکی از متداول ترین روش های ماهیگیری در ایران اسپینینگ یا لانسه کشی است که برای صید ماهیان مهاجم (زنده خوار) آب شیرین و شور استفاده می شود. در این روش صیاد، طعمه مصنوعی خود را که می تواند یکی از انواع لور های استخوانی یا ژله ای و یا انواع لانسه و قاشقک باشد، به درون آب پرتاب می کند و سپس با جمع کردن نخ توسط چرخ ماهیگیری طعمه را به سمت خود می کشد و نظر ماهیان مهاجم را نسبت به طعمه جلب می کند.

انتخاب طعمه مناسب در صید با روش اسپینینگ یکی از حائز اهمیت ترین نکات است. عمده ماهیگیران با تجربه، با توجه به عوامل متعددی همچون؛ مکان ماهیگیری، زمان ماهیگیری، نوع صید و ... طعمه ماهیگیری خود را انتخاب می کنند. یکی از عوامل اثر گذار در انتخاب طعمه مناسب ماهیگیری میزان پوشش گیاهی موجود در مکان صید مورد نظرتان است.

طعمه ماهیگیری قورباغه پاچرخان با بافت سیلیکونی و قلاب های پنهانش یکی از طعمه های مناسب برای صید در مکان هایی است که دارای پوشش گیاهی زیادی هستند، این قورباغه سیلیکونی می تواند روی خزه ها و انواع گیاهان موجود در آب به راحتی سر بخورد و بدون گیر کردن به گیاهان به حرکتش ادامه بدهد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، لور ماهیگیری قورباغه قلاب پنهان مناسب صید ماهیان مهاجم آب شیرین می باشد، از این طعمه می توانید برای صید ماهیانی همچون؛ اردک، سوف، سونگ و شیربت و ... استفاده کنید.

یکی از جذابیت های این قورباغه ژله ای پاهای چرخان آن است که در حین لانسه کشی آب را به اطراف می پاشد و ضمن جذب بیشتر صید به خود، حرکت طبیعی تری نیز در آب از خود نشان می دهد.

از نکات مثبت در این قورباغه ماهیگیری می توان به قلاب دو سویه اش اشاره کرد، قلاب در این طعمه از زیر شکم خارج شده و نوک تیزش در دو طرف لور قورباغه است و از دید ماهی پنهان می باشد. ماهی که به درستی متوجه آن نمی شود، به قورباغه حمله کرده و آن را گاز می گیرد، در این زمان بدن سیلیکونی قورباغه که به صورت تو خالی ساخته شده به داخل فرو رفته و قلاب تیز طعمه در دهان ماهی گیر می کند.

طول این طعمه ماهیگیری 9 سانتیمتر است و 12 گرم وزن دارد، شما می توانید هر عدد طعمه قورباغه مصنوعی را با مناسب ترین قیمت و کیفیت از فروشگاه کمپینا تهیه کنید.

مشخصات فنی

9
12
جنس طعمه سیلیکونی تو خالی
رنگ سبز - نارنجی
ضد خزه
قلاب پنهان
مناسب صید ماهی های مهاجم آب شیرین
قابل استفاده برای مکان هایی با پوشش گیاهی زیاد

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...