قورباغه مصنوعی پا رشته ای سبز ببری SIMULATIONFROG


ID-2096
قورباغه مصنوعی پا رشته ای سبز ببری SIMULATIONFROG
قورباغه مصنوعی پا رشته ای سبز ببری SIMULATIONFROGgreen-tiger-stringed-leg-artificial-frog-thunderfrog-2green-tiger-stringed-leg-artificial-frog-thunderfrog-3green-tiger-stringed-leg-artificial-frog-thunderfrog-4all-colors_855986126
5 5 1 Product


60,000 تومان

4آيتم هاي موجود

قورباغه مصنوعی پا رشته ای سبز ببری SIMULATIONFROG

ماهیگیری از سالیان سال در ایران و جهان رواج داشته است. با پیشرفت علم و تکنولوژی، طعمه های مصنوعی فراوانی در بازار توزیع شده است. طعمه ماهیگیری ژله ای یکی از انواع طعمه های ماهیگیری می باشد.

قورباغه مصنوعی پا رشته ای سبز ببری SIMULATIONFROG، مناسب صید ماهیان مهاجم(زنده خوار) آب شیرین مثل؛ سوف، سونگ، اردک و... می باشد. از آن جایی که این قورباغه ژله ای سایز کوچکی دارد، می توان از آن برای صید قزل سایز نیز استفاده کرد. 

روش لانسه کشی یا اسپینینگ از روش های محبوب در ایران می باشد. از قورباغه مصنوعی پا رشته ای برای اسپینینگ آب شیرین استفاده می شود. روش اسپینینگ به طور معمول در رودخانه ها، دریا، دریاچه، سد و... کاربرد دارد. در این روش ماهیگیر طعمه را در آب انداخته و با به حرکت در آوردن آن ماهی را به سوی طعمه جذب می کند.

شاید یکی از نگرانی های ماهیگیران، صید در مکان هایی است که پوشش گیاهی دارند. احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد حین ماهیگیری در این مکان ها، طعمه خود را بین گیاهان از دست داده باشید و یا حتی نخ ماهیگیری تان پاره شده باشد. لور ژله ای قورباغه پا رشته ای ضد خزه می باشد و به راحتی بدون گیر کردن از بین گیاهان زیر آب عبور می کند.

این قورباغه ژله ای کنار بدن خود دارای دو قلاب تیز می باشد که کاملا از دید صید پنهان است و زمانی که ماهی به آن گاز می زند بدن طعمه که سیلیکون تو خالی می باشد به داخل فرو می رود و قلاب در دهان ماهی گیر می کند. طعمه ژله ای قورباغه دارای پا های رشته ای بوده که حین حرکت در آب ماهیان زیادی را به طرف خود جذب می کند.

طول این طعمه ماهیگیری 5 سانتیمتر و وزن آن 10 گرم می باشد.

مشخصات فنی

5
10
ضد خزه
مناسب اسپینینگ یا لانسه کشی
سیلیکونی تو خالی
قلاب پنهان
مناسب صید ماهیان مهاجم آب شیرین همچون؛ اردک ماهی و...
مناسب صید در مکان های دارای پوشش گیاهی
دارای پاهای رشته ای برای جذب بالا
قورباغه

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...