قورباغه مصنوعی پا رشته ای سبز-زرد SIMULATIONFROG


ID-2097
قورباغه مصنوعی پا رشته ای سبز-زرد SIMULATIONFROG
قورباغه مصنوعی پا رشته ای سبز-زرد SIMULATIONFROGgreen-yellow-stringed-leg-artificial-frog-thunderfrog-2green-yellow-stringed-leg-artificial-frog-thunderfrog-3green-yellow-stringed-leg-artificial-frog-thunderfrog-4all-colors_1012489501
5 5 1 Product


60,000 تومان

5آيتم هاي موجود

قورباغه مصنوعی پا رشته ای سبز-زردSIMULATIONFROG

طعمه ماهیگیری، در اشکال و جنس های مختلفی ساخته می شود. برای مثال لانسه و قاشقک، طعمه های استخوانی، طعمه های ژله ای و... .

انتخاب یک طعمه مناسب، بستگی به عوامل زیادی همچون؛ مکان و زمان ماهیگیری، نوع صید، روش ماهیگیری و ... دارد. اگر به دنبال طعمه ای هستید که با آن بتوانید در آب های شیرین ماهیگیری کنید؛ یکی از محبوب ترین طعمه ها، قورباغه مصنوعی پا رشته ای سبز-زرد SIMULATIONFROG می باشد.

از این طعمه مصنوعی ژله ای برای اسپینینگ (لانسه کشی) آب شیرین استفاده می شود و مناسب صید ماهیانی مانند سوف، سونگ و به ویژه اردک ماهی می باشد.

اسپینینگ یا لانسه کشی، یکی از لذت بخش ترین روش های ماهیگیری در جهان می باشد. این روش ماهیگیری طعمه های مخصوص خود را دارد و ماهیگیر با پرتاب آن ها در آب، با استفاده از چوب و چرخ ماهیگیری خود، طعمه را به حرکت در می آورد تا ماهی را فریب دهد و به سوی طعمه جذب کند. از این روش در آب شور و شیرین استفاده میشود.

طعمه قورباغه مصنوعی ژله ای که جنس آن از سیلیکون تو خالی است، مناسب صید در مکان هایی با پوشش گیاهی زیاد می باشد. این طعمه مصنوعی ژله ای ضد خزه بوده و به راحتی از بین گیاهان زیر آب عبور می کند و دیگر جای نگرانی برای گیر کردن و از دست دادن طعمه و همچنین پاره شدن نخ ماهیگیری وجود ندارد.

لور ژله ای قورباغه پا رشته ای، در دو طرف بدن خود دو عدد قلاب بسیار تیز دارد که از دید ماهی پنهان است. پاهای رشته ای شکل این طعمه برای ماهی جذابیت بالایی دارد و پس از حمله و گاز زدن طعمه، قلاب ها در دهان ماهی گیر می کند.

طول این طعمه مصنوعی 5 سانتیمتر و وزن آن 10 گرم می باشد.

 

 

مشخصات فنی

5
10
ضد خزه
مناسب اسپینینگ یا لانسه کشی
سیلیکونی تو خالی
قلاب پنهان
مناسب صید ماهیان مهاجم آب شیرین همچون؛ اردک ماهی و...
مناسب صید در مکان های دارای پوشش گیاهی
دارای پاهای رشته ای برای جذب بالا
قورباغه

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...