اسپینر کرکی YO-ZURI نارنجی-سبز بسته 2 عددی


ID-2135_8
اسپینر کرکی YO-ZURI نارنجی-سبز بسته 2 عددی
اسپینر کرکی YO-ZURI نارنجی-سبز بسته 2 عددیyo-zuri-fishing-spinner-2_646134743yo-zuri-fishing-spinner-3_1362311277
5 5 1 Product
توليد کننده: YO-ZURI یوزوریYO-ZURI یوزوری

180,000 تومان
انتخاب سایز

2آيتم هاي موجود

اسپینر کرکی YO-ZURI نارنجی-سبز بسته 2 عددی

ماهیگیری یکی از لذت بخش ترین تفریح ها در جهان شناخته می شود. از مهمترین لوازمی که هر ماهیگیری باید به همراه داشته باشد می توان به طعمه ماهیگیری اشاره کرد.

طعمه های ماهیگیری به دو بخش خوراکی و مصنوعی تقسیم می شوند. طعمه های خوراکی مانند؛ بویله، لوفاک، لیکوئید و... و طعمه های مصنوعی مانند؛ طعمه های ژله ای، طعمه های استخوانی، لانسه و قاشقک و... می باشد.

اسپینر کرکی YO-ZURI نارنجی-سبز بسته 2 عددی، یک نمونه لانسه بوده و مناسب اسپینینگ (لانسه کشی) می باشد. از این اسپینر برای صید ماهیان مهاجم آب شیرین به ویژه قزل آلا استفاده می شود.

ماهیگیری دارای روش های مختلفی همچون؛ روش انتظاری، فلای، جیگینگ، اسپینینگ و... بوده که یکی از محبوب ترین روش های ماهیگیری در ایران، روش اسپینینگ (لانسه کشی) می باشد. روش لانسه کشی دارای طعمه های منحصر به فردی می باشد که هر کدام در زیر آب جلوه ی ویژه ای دارند. ماهیگیران در این روش طعمه خود را به آب انداخته و با به حرکت در آوردن آن ماهی را به طعمه جذب می کند. این روش هم در آب شور و هم در آب شیرین انجام می پذیرد.

اگر شما هم به ماهیگیری با روش اسپینینگ علاقه مند هستید، اسپینر کرکی یوزوری یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد. این طعمه چرخان، دارای کرک های سبز و قرمز رنگ بوده که زیر آن یک قلاب سه شاخ برنزی قرار دارد. یکی از مزیت های این طعمه ماهیگیری نسبت به بقیه طعمه ها این است که قلاب آن زیر کرک ها پنهان شده است و ماهی نمی تواند آن را ببینید. اسپینر کرکی yo-zuri، کنار بدنه خود یک لانسه دو پروانه ای دارد که حین شنا کردن در زیر آب به حرکت در می آید و برای ماهی جلب توجه می کند.

اسپینر یو-زوری ساخت کشور ژاپن بوده و در دو سایز 8 و 10 در فروشگاه کمپینا موجود می باشد.

لازم به ذکر است سایز این طعمه کرکی در واقع سایز قلاب آن می باشد.

اسپینر سایز 10 دارای طول 6.5 سانتیمتر و وزن 3 گرم بوده و اسپینر سایز 8 نیز دارای طول 6.5 سانتیمتر و وزن 7.5 گرم می باشد.

 

 

 

 

 

مشخصات فنی

8, 10
لانسه دو پروانه ای
مناسب اسپینینگ (لانسه کشی)
مناسب صید ماهیان مهاجم آب شیرین همچون؛ سوف، قزل آلا و...
دارای قلاب سه شاخ برنز پنهان
طول طعمه سایز 10، 6.5 سانتیمتر-سایز 8، 6.5 سانتیمتر
وزن طعمه سایز 10، 3 گرم- سایز 8، 7.5 گرم
ساخت کشور ژاپن

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...