اسپینر کرکی YO-ZURI قهوه ای بسته 2 عددی


ID-2139_6
اسپینر کرکی YO-ZURI قهوه ای بسته 2 عددی
اسپینر کرکی YO-ZURI قهوه ای بسته 2 عددیyo-zuri-fishing-spinner-4yo-zuri-fishing-spinner-3_1895269722
5 5 1 Product
توليد کننده: YO-ZURI یوزوریYO-ZURI یوزوری

180,000 تومان
انتخاب سایز

1 آیتم در انبار

اسپینر کرکی YO-ZURI قهوه ای بسته 2 عددی

اسپینر کرکی YO-ZURI قهوه ای بسته 2 عددی، نمونه ای از انواع طعمه های ماهیگیری می باشد که مناسب صید به روش اسپینینگ یا همان لانسه کشی می باشد. از اسپینر کرکی یو-زوری می توان برای صید ماهیان مهاجم (زنده خوار) آب شیرین همچون؛ سوف، قزل آلا و ... استفاده کرد.

برای اینکه یک صید موفق داشته باشید باید به نکاتی همچون؛ نوع صید، روش ماهیگیری، مکان و زمان ماهیگیری توجه داشته باشید.

ماهیگیری از سالیان سال یکی از محبوب ترین تفریح ها در سراسر جهان بوده است و دارای روش های گوناگونی مانند؛ اسپینینگ، انتظاری، جیگینگ و... می باشد. ماهیگیران با توجه به علاقه خود و نوع صیدی که می خواهند داشته باشند روش مورد نظر خود را انتخاب می کنند. یکی از لذت بخش ترین روش ها در این بین، روش اسپینینگ می باشد. در این روش صیاد طعمه ماهیگیری خود را در آب پرتاب کرده و با تکان دادن چوب ماهیگیری خود، طعمه را به حرکت در می آورد.

طعمه های ماهیگیری در انواع مختلفی ساخته می شوند به طوری که هر روش طعمه منحصر به فرد خود را دارد و روش اسپینینگ نیز از این قاعده مستثنا نیست.

اسپینر ماهیگیری yo-zuri، دارای کرک هایی به رنگ قهوه ای بوده که قلاب سه شاخ برنزی طعمه را در بر می گیرد و آن را از دید صید پنهان نگه می دارد. همچنین این اسپینر کرکی دارای یک لانسه دو پروانه ای بوده و زمانی که ماهیگیر آن را وادار به حرکت می کند، لانسه های پروانه ای آن نیز به حرکت در می آید و ماهی را مجذوب حرکت زیبای خود می کند.

این طعمه کرکی ساخت کشور ژاپن بوده و از کیفیت بالایی بر خوردار می باشد. اسپینر کرکی یوزوری را می توانید در دو سایز 8 و 6 از ما تهیه کنید. توجه داشته باشید سایز طعمه در اصل سایز قلاب آن می باشد.

طعمه سایز 8 دارای طول 7 سانتیمتر و وزن 8 گرم بوده و طعمه سایز 6 دارای سایز 7.5 سانتیمتر و وزن 9 گرم می باشد.

مشخصات فنی

6, 8
لانسه دو پروانه ای
مناسب اسپینینگ (لانسه کشی)
مناسب صید ماهیان مهاجم آب شیرین همچون؛ سوف، قزل آلا و...
دارای قلاب سه شاخ برنز پنهان
طول طعمه سایز 8، 7 سانتیمتر-سایز 6، 7.5 سانتیمتر
وزن طعمه سایز 8، 7.5 گرم- سایز 6، 9 گرم
ساخت کشور ژاپن

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...