چرخ ماهيگيري YUMOSHI مدل DS2000


ID-1659
چرخ ماهيگيري YUMOSHI مدل DS2000
چرخ ماهيگيري YUMOSHI مدل DS2000fishing-reel-ds2000-1fishing-reel-ds2000-2fishing-reel-ds2000-3fishing-reel-ds2000-4fishing-reel-ds2000-5
5 5 1 Product
توليد کننده: YUMOSHI یوموشیYUMOSHI یوموشی

480,000 تومان

4آيتم هاي موجود

چرخ ماهيگيري YUMOSHI مدل DS2000

یکی از متداول ترین روش های ماهیگیری در ایران اسپینینگ یا لانسه کشی است که برای صید ماهیان مهاجم (زنده خوار) آب شیرین و شور استفاده می شود. در این روش صیاد، طعمه مصنوعی خود را که می تواند یکی از انواع لور های استخوانی یا ژله ای و یا انواع لانسه و قاشقک باشد، به درون آب پرتاب می کند و سپس با جمع کردن نخ توسط چرخ ماهیگیری طعمه را به سمت خود می کشد و نظر ماهیان مهاجم را نسبت به طعمه جلب می کند.

یکی از وسایل اولیه ای که برای ماهیگیری  به سراغ خریدنش می رویم چرخ ماهیگیری یا موتور ماهیگیری است که بر روی چوب ماهیگیری ما نصب می شود و در اصطلاح عامیانه به ترکیب این دو لنسر ماهیگیری نیز می گویند. 

انتخاب چرخ ماهیگیری مناسب در صید با روش اسپینینگ یکی از حائز اهمیت ترین نکات است. چرخ های ماهیگیری در سایز ها و انواع مختلفی وجود دارند که عمده ماهیگیران با تجربه، با توجه به عوامل متعددی، مانند شیوه و مکان ماهیگیری مورد نظرشان  موتور ماهیگیری خود را انتخاب می کنند.

اسپول یا کاسه چرخ، بزرگ ‌ترین قطعه چرخ ماهیگیری و اولین بخش برای انتخاب بهترین چرخ است، کاسه چرخ به جایی گفته می شود که نخ ماهیگیری به دور آن پیچیده می شود. اسپول چرخ ماهیگیری یوموشی مدل DS2000 با توجه به اسمش دارای اسپول سایز 2000 می باشد و ظرفیت نخ گیری آن برای نخ سایز 0.18 میلیمتر 220 متر ، نخ 0.20 میلیمتری 180 متر و نخ 0.25 میلیمتر 120 متر طول می باشد. یعنی اگر سایز نخ ما 0.18 میلیمتری بود ما می توانیم 220 متر از آن را بر روی اسپول فلزی این چرخ ماهیگیری ببندیم.

و اما یکی از مهمترین قسمت های هر چرخ ماهیگیری لگام یا کلاچ آن چرخ است، که به صورت یک ترمز اصطکاکی در چرخ عمل می کند و با تنظیم آن می توانید میزان کشیدگی نخ را تنظیم کنید، مهارت در کار کردن با کلاچ سبب می شود تا پس از به قلاب افتادن ماهی با شل و سفت کردن کلاچ ماهی را خسته کرده و بدون پاره شدن نخ ماهی را به بیرون بکشید، اما نیازی به نگرانی نیست، مهارت کار کردن با کلاچ چرخ ماهیگیری با تمرین به دست می آید. چرخ ماهیگیری Yumoshi دارای کلاچ جلو می باشد.

چرخ ماهیگیری یوموشی سری DS دارای بدنه ای محکم بوده و یکی از چرخ های خوش دست و بسیار روان برای ماهیگیری با ضریب چرخش دسته 5.5:1 می باشد. وزن این چرخ ماهیگیری فلزی تنها 211 گرم بوده و به خاطر سبک بودن مناسب پرتاب های متعدد در لانسه کشی است بدون اینکه دست ماهیگیر خسته بشود.
با توجه به ویژگی ها و توضیحات گفته شده می توانید از این موتور2000 برای ماهیگیری به روش اسپینینگ و صید ماهی های آب شور و شیرین استفاده کنید.

مشخصات فنی

2000
فلزی
کلاچ جلو
14
5.5:1
MM/M 0.18/220 0.20/180 0.25/120
211.5
مناسب برای ماهیگیری اسپینینگ آب شیرین
کمان ضخیم
جنس بدنه از گرافیت محکم
قابلیت انتقال دسته به چپ یا راست
دسته تاشو ضامن دار
روتور بالانس شده
بلبرینگ بسیار روان

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...