چوب دوتکه کربن DAIWA Procaster Game 3 طول 2.70 متر وزن پرتاب 30 تا 120 گرم


ID-1617
چوب دوتکه کربن DAIWA Procaster Game 3 طول 2.70 متر وزن پرتاب 30 تا 120 گرم
چوب دوتکه کربن DAIWA Procaster Game 3 طول 2.70 متر وزن پرتاب 30 تا 120 گرمdaiwa-procaster-game-iii-4_1272611724daiwa-procaster-game-iii_copy_1540066451
5 5 1 Product
توليد کننده: Daiwa دایواDaiwa دایوا

2,750,000 تومان

4آيتم هاي موجود

چوب دوتکه کربن DAIWA Procaster Game 3 طول 2.70 متر

یکی از متداول ترین روش های ماهیگیری در ایران اسپینینگ یا لانسه کشی است که برای صید ماهیان مهاجم (زنده خوار) آب شیرین و شور استفاده می شود. در این روش صیاد، طعمه مصنوعی خود را که می تواند یکی از انواع لور های استخوانی یا ژله ای و یا انواع لانسه و قاشقک باشد، به درون آب پرتاب می کند و سپس با جمع کردن نخ توسط چرخ ماهیگیری طعمه را به سمت خود می کشد و نظر ماهیان مهاجم را نسبت به طعمه جلب می کند.

انتخاب چوب مناسب در صید با روش اسپینینگ یکی از حائز اهمیت ترین نکات است. عمده ماهیگیران با تجربه، با توجه به عوامل متعددی همچون؛ مکان ماهیگیری، نوع صید و ... لنسر ماهیگیری خود را انتخاب می کنند.

این چوب ماهیگیری دو تکه دارای 9 حلقه بوده و جای چرخ آن فلزی می باشد. طول آن در حالت بسته 141 سانتیمتر می باشد. وزن پرتاب این چوب 30 الی 120 گرم بوده و با توجه به دسته ی بلندش مناسب پرتاب های بلند می باشد. می توانید از چوب پروکستر گیم برای اسپینینگ متوسط تا سنگین آب شور استفاده کنید.

چوب daiwa مدل Procaster Game 3 فوق العاده مستحکم و قوی بوده و با وزن پرتاب مناسبی که دارد اجازه اسپین با طعمه های مناسب آب شور را به شما می دهد.

 چوب ماهیگیری دایوا پروکستر گیم 3 یک چوب حرفه ای دو تکه است و از جنس فول کربن نانوپلاسیس می باشد، بنابراین توجه داشته باشید که به دلیل استفاده از کربن بالا در ساختار چوب، از قرار گرفتن در مکانهایی که خطر جریان فشار قوی برق یا رعدو برق وجود دارد خود داری شود.

 

مشخصات فنی

فول کربن
2.70
30 ~ 120
141
فلزی
2 تکه
220
توخالی
وزن پرتاب 30 تا 120 گرم
حلقه های طلایی ضد زنگ فوجی
ساخته شده از ورقه های کربن نانوپلاسیس با کیفیت عالی
دارای وزن سبک و مقاومت بالا‌‌
مناسب برای ماهیگیری اسپینینگ خصوصا آب شور
قابلیت استفاده برای آب شور و شیرین
عدم استفاده در مکان های با خطر جریان فشار قوی برق یا رعدو برق
ساخت چین

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...