چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 2.40 متر - اتصال کشویی


ID-2061
چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 2.40 متر - اتصال کشویی
چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 2.40 متر - اتصال کشوییthree-piece-alabastar-jelly-fishing-rod-2_40-2three-piece-alabastar-jelly-fishing-rod-2_40-3three-piece-alabastar-jelly-fishing-rod-2_40-4
5 5 1 Product
توليد کننده: AlbaStar آلبا استارAlbaStar آلبا استار

650,000 تومان

3آيتم هاي موجود

چوب سه تکه ژله ای سیم بکسل دار آلبا استار سایز 2.40 متر - اتصال کشویی

چوب های قدرتی سیم بکسل دار از جمله چوب های پرطرفدار بین ماهیگران می باشند، این چوب ها به علت سه تکه بودن جای کمتری را نسبت به سایر چوب ها اشغال می کنند و حمل راحت تری دارند.

چوب سه تکه 2.40 به علت تو پر بودن، وزن نسبتا بالایی داشته و وزن آن حدودا 427 گرم می باشد، وزن پرتاب این چوب نیز بین 100 الی 300 گرم بوده و از اکشن بالایی برخوردار می باشد.

با توجه به مشخصات ذکر شده چوب توپر آلبا استار گزینه مناسبی برای ماهیگیری به روش انتظاری برای صید ماهیانی همچون؛ کپور، آمور و ... می باشد.

هر چند به علت مقاوم بودن چوب های ماهیگیری سیم بکسل دار در برابر شکستگی و همچنین وزن تحمل بالایشان از آن ها برای صید دریایی و ترولینگ نیز استفاده می کنند، چرا که جایگزین اقتصادی تری نسبت به سایر چوب های تخصصی ترولینگ بوده و میتوان با استفاده از آن ها ماهی هایی همچون؛ سرخو، باراکودا و... را صید کرد.

از آنجایی که چوب سه تکه Alba Star در برابر شکستن مقاوم است به ماهیگیران مبتدی و کودکان علاقه مند به ماهیگیری نیز پیشنهاد می شود.

چوب سه تکه توپر با داشتن وزن کلی و وزن پرتاب بالا به صورت تخصصی برای ماهیگیری به روش اسپینینگ و لانسه کشی ساخته نشده، هر چند سایز های کوچک آن طرفداران زیادی بین ماهیگیران برای صید رودخانه ای دارد.

چوب 2.40 آلبااستار، ژله ای و توپر بوده و به چوب ماهیگیری شیشه ای نیز معروف می باشد. جنس چوب توپر ژله ای از فایبرگلاس بوده و جای چرخ آن فلزی می باشد. این چوب دارای 7 حلقه عبور نخ دو پایه بوده و 2 اتصال فلزی کشویی دارد که دو هم فرو رفته و سه تکه چوب را به هم متصل می کند. لازم به ذکر است که این تکه ها به راحتی از هم بیرون نمی آیند و در زمان ماهیگیری تکه ها جدا نمی شوند.

اگر شما نیز به دنبال خرید یک چوب ماهیگیری قدرتی و مقاوم هستید که حمل آسانی داشته و از نظر قیمت مقرون به صرفه باشد، فروشگاه لوازم ماهیگیری کمپینا چوب سه تکه توپر آلبااستار را به شما پیشنهاد می کند.

مشخصات فنی

فایبرگلاس
2.40
100-300
82
گرافیت دور فلزی
3 تکه
427
توپر
توپر ژله ای یا شیشه ای
سه تکه
دارای 7 حلقه
دارای دو اتصال از نوع کشویی
طول کم در حالت بسته و حمل آسان
چوبی فوق العاده قدرتمند و مناسب برای ماهی سایز
دارای وزن پرتاب بالا و مناسب برای پرتاب بلند
قابل استفاده برای انواع ماهیگیری
مناسب برای روی قایق، اسکله، لب ساحل و ...
لازم به ذکر است از این چوب برای ترولینگ نیز می توان استفاده کرد

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...