چوب تلسکوپی POWER طول 3.60 متر با قابلیت تنطیم ارتفاع جای چرخ


ID-1613
چوب تلسکوپی POWER طول 3.60 متر با قابلیت تنطیم ارتفاع جای چرخ
چوب تلسکوپی POWER طول 3.60 متر با قابلیت تنطیم ارتفاع جای چرخfishing-telescopic-rod-power-3_60-2fishing-telescopic-rod-power-3_60-3fishing-telescopic-rod-power-3_60-4
5 5 1 Product


790,000 تومان

2آيتم هاي موجود

چوب تلسکوپی POWER طول 3.60 متر با قابلیت تنطیم ارتفاع جای چرخ

چوب های تلسکوپی ماهیگیری به علت حمل و نقل آسان و طول بلند خود، مورد علاقه ی بسیاری از ماهیگیران هستند و با توجه به اندازه و وزن چوب مناسب انواع روش های ماهیگیری هستند.

چوب تلسکوپی POWER، شش تکه بوده و دارای 5 حلقه طلایی ضد زنگ فوجی می باشد. یکی از ویژگی هایی که این چوب ماهیگیری را نسبت به دیگر چوب های تلسکوپی مشابه خاص کرده است، جای چرخ متحرک این چوب است، می توانید جای چرخ تمام فلز این چوب را در طول دسته چوب بالا و پایین ببرید و در هر جایی که برای شما مناسب بود آنرا ثابت و استفاده کنید.

چوب 3.60 دارای وزن پرتاب 50  الی 100 گرم است، با توجه به وزن 546 گرمی اش، مناسب صید به روش انتظاری (صید ماهیان کف خوار) است و شما می توانید از آن برای ماهیگیری در آب شور و شیرین استفاده کنید. چوب فایبر-کربن پاور با وجود طول بلند چوب و دسته اش مناسب برای پرتاب های بلند در لب ساحل، دریا و دریاچه می باشد.

مشخصات فنی

کربن-فایبر
3.60
50-100
80
فلزی
6 تکه
546
حلقه های طلایی ضد زنگ فوجی
با قابلیت تنظیم ارتفاع جای چرخ
دسته بلند چوب مناسب پرتاب های بلند
ساخته شده از کربن فشرده
مناسب لب ساحل، دریا و دریاچه

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...