بازر تکی 3 کلید KAIDA مدل KDYL-17 همراه باتری


ID-2173
بازر تکی 3 کلید KAIDA مدل KDYL-17 همراه باتری
بازر تکی 3 کلید KAIDA مدل KDYL-17 همراه باتریfishing-rod-alarm-kaida-3fishing-rod-alarm-kaida-2_851543663بازر تکی 3 کلید KAIDA مدل KDYL-17 همراه باتری
5 5 1 Product
توليد کننده: KAIDA کایداKAIDA کایدا

420,000 تومان

3آيتم هاي موجود

بازر تکی 3 کلید KAIDA مدل KDYL-17 همراه باتری

بازر ماهیگیری ولوم دار 3 دکمه کایدا، مناسب ماهیگیری به روش انتظاری بوده و دارای سه دکمه و دو چراغ LED می باشد. اگر به ماهیگیری با روش انتظاری علاقه مند هستید، می توانید بازر ماهیگیری کایدا را، در بین لوازم ماهیگیری خود جای دهید.

ماهیگیری به روش انتظاری، از متداول ترین روش های ماهیگیری در ایران می باشد. در این روش صیاد طعمه ماهیگیری را در آب پرتاب کرده و منتظر می ماند تا ماهی طعمه را گاز بگیرد و سپس با کمک چرخ ماهیگیری، نخ را جمع کرده و ماهی را از آب بیرون می کشد. روش انتظاری در مکان هایی همچون، دریاچه، سد، دریا و... انجام می گیرد و مناسب صید ماهیان مهاجم (زنده خوار) آب شور و شیرین مانند، شعری، سرخو، آمور، کپور و... می باشد.

از آن جایی که در این روش ماهیگیری از چوب های ماهیگیری بلند و چرخ های سنگین استفاده می شود، صیاد می تواند از پایه نگهدارنده چوب ماهیگیری یا پایه پد استفاده کند.

بازر ماهیگیری یک وسیله الکترونیکی بوده که نخ ماهیگیری بر روی آن قرار می گیرد و زمانی که ماهی در دام افتاد و حرکت کرد، شروع به آلارم و چراغ زدن می کند و ماهیگیر را از حضور ماهی آگاه می کند.

بازر ماهیگیری مدل KDYL-17، دارای قابلیت کنترل صدا بوده و همچنین می توان میزان حساسیت آن را تنظیم کرد. یکی دیگر از ویژگی های این هشدار دهنده ماهیگیری، قابلیت اتصال لاین دنسر به بازر می باشد. بازر ماهیگیری کایدا را می توان روی انواع پایه نگهدارنده لنسر ماهیگیری و پایه پد نصب کرد. بازر یا هشدار دهنده ماهیگیری برند کایدا، دارای طراحی کاربردی بوده و هنگام کم شدن شارژ، به شما اخطار کم شدن شارژ باتری را می دهد.

برای روشن کردن این بازر ماهیگیری باید چند ثانیه دکمه پاور را نگه دارید.

 

مشخصات فنی

75
دارای قابلیت کنترل صدا
دارای قابلیت تنظیم میزان حساسیت
دارای قابلیت نمایش کم شدن شارژ باتری
دارای تکنولوژی جدید آلارم نوری
طراحی کاربردی
با قابلیت دید بالا چراغ LED
قابلیت نصب لاین دنسر
دارای یک عدد باتری کتابی

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...