نخ نایلون بولدوزر Bulldozer طرح استتار طول 100 متر سایز: 0.25


ID-2162
نخ نایلون بولدوزر Bulldozer طرح استتار طول 100 متر سایز: 0.25
نخ نایلون بولدوزر Bulldozer طرح استتار طول 100 متر سایز: 0.25camouflage-fishing-line-3_1486041269camouflage-fishing-line-2_1010327509camouflage-fishing-line-4_759762464
5 5 1 Product


190,000 تومان

1 آیتم در انبار

نخ نایلون بولدوزر Bulldozer طرح استتار طول 100 متر سایز:0.25

نخ ماهیگیری، از پایه ترین لوازم ماهیگیری به شمار می آید. نخ های ماهیگیری در دو جنس نایلونی (مونوفیلامنت) و ابریشمی (براید) تولید می شوند. نخ نایلون بولدوزر Bulldozer طرح استتار طول 100 متر سایز: 0.25، یک نمونه از انواع نخ های نایلونی یا مونوفیلامنت می باشد.

یکی از رایج ترین روش های ماهیگیری، روش اسپینینگ (لانسه کشی) می باشد. در این سیستم ماهیگیری، صیاد طعمه را در آب پرتاب کرده و با جمع کردن نخ توسط چرخ ماهیگیری، طعمه را در زیر آب به حرکت وادار می کند تا ماهی را فریب دهد و به سوی طعمه جذب کند. این روش در مکان هایی همچون دریا، دریاچه، رودخانه و... کاربرد دارد. در روش اسپینینگ، لازم است که نخ ماهیگیری سایز پایین تر و ظریف تری داشته باشد.

انتخاب یک نخ ماهیگیری مناسب، بسته به عوامل زیادی همچون؛ مکان، زمان، روش ماهیگیری، نوع صید و... دارد. نخ ماهیگیری نایلون را می توان روی چرخ اسپینینگ یا روی چرخ بیت کستینگ بست و مناسب صید ماهیان مهاجم (زنده خوار) آب شیرین همچون؛ قزل آلا، اردک ماهی و... می باشد.

نخ ماهیگیری بولدوزر استتار به شکلی طراحی شده که در آب به سختی دیده می شود و در مکان های مردابی یا مکان هایی که دارای پوشش گیاهی هستند، تغییر رنگ می دهد و به رنگ گیاهان در می آید و ماهی به هیچ عنوان به آن دید ندارد.

این نخ ماهیگیری طرح استتار، 7 بعدی بوده و دارای حافظه کمی می باشد و در برابر سایش و پوسیدگی بسیار مقاوم است. نخ ماهیگیری BOLLDOZER استتار، به نسبت رقبای خود، دارای وزن تحمل بالا تری بوده و وزن تحمل آن 15.5 کیلو گرم می باشد.

نخ ماهیگیری نایلونی (مونوفیلامنت) بولدوزر استتار، با طول 100 متر و سایز 0.25 در فروشگاه کمپینا موجود می باشد.

 

 

مشخصات فنی

100 متر
0.25 mm
سایز 0.25 میلیمتر : 15.5KG
نایلون
مقاوم در برابر سایش
7 بعدی
قابلیت تغییر رنگ در مکان هایی با پوشش گیاهی

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...