نخ ماهیگیری Power برند سیماگو طول 100 متر: 0.50 mm


ID-2204
نخ ماهیگیری Power برند سیماگو طول 100 متر
نخ ماهیگیری Power برند سیماگو طول 100 مترsimago-power-fishing-line-2simago-power-fishing-line-3simago-power-fishing-line-4
5 5 1 Product
توليد کننده: SIMAGO سیماگوSIMAGO سیماگو

110,000 تومان

4آيتم هاي موجود

نخ ماهیگیری Power برند سیماگو طول 100 متر

نخ ماهیگیری power، از برند اصلی سیماگو بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد. نخ های ماهیگیری در دو جنس نایلون یا مونوفیلامنت و ابریشم یا براید تولید می شوند. نخ ماهیگیری پاور Simago از جنس نایلون بوده و طول آن 100 متر می باشد. نخ نایلون ماهیگیری power، فست سینک بوده و سریع در آب پایین می رود.

نخ ماهیگیری از اولیه ترین لوازم ماهیگیری بوده که داشتن آن برای هر ماهیگیری لازم می باشد. ماهیگیران می توانند با توجه به مکان، روش صید، نوع صید و... جنس و سایز نخ ماهیگیری خود را انتخاب کنند.

 نخ ماهیگیری پاور، دارای سایز 0.50 بوده و می توان از آن برای صید به روش انتظاری استفاده کرد. دقت داشته باشید هرچه سایز نخ پایین تر باشد مناسب صید به روش اسپینینگ یا لانسه کشی بوده و هرچه سایز نخ بالا تر باشد مناسب صید به روش انتظاری می باشد.

ماهیگیری با روش ها و تکنیک های گوناگونی همچون؛ روش انتظاری، اسپینینگ، ترولینگ، جیگینگ، فلای و... در سراسر جهان رواج دارد. یکی از محبوبترین روش های ماهیگیری، روش انتظاری می باشد. در این روش صیاد پس از پرتاب کردن طعمه ماهیگیری در آب، باید بدون حرکت منتظر بماند تا ماهی به دام بی افتد و سپس اقدام به جمع کردن نخ ماهیگیری کند. در واقع روش انتظاری یک روش غیر فعال می باشد. ماهیگیری به روش انتظاری مناسب صید ماهیان غیر مهاجم (کف خوار) همچون؛ کپور، آمور و... بوده و در مکان هایی همچون؛ دریاچه، سد، رودخانه، دریا و... انجام می گیرد.

نخ ماهیگیری پاور، دارای رنگ شفاف بوده و همین امر سبب شده تا از دید ماهی پنهان بماند و میزان صید موفق را بالا ببرد. نخ نایلون سیماگو، در برابر سایش بسیار مقاوم بوده و دارای حافظه کمی می باشد.

مشخصات فنی

145
100 متر
0.50 mm
سایز 0.50 میلیمتر : 16.1KG
نایلون
مقاوم در برابر سایش
دارای حافظه کم
فست سینک

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...