طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE رنگین کمانی شب تاب 40 گرم


ID-2149
طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE رنگین کمانی شب تاب 40 گرم
طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE رنگین کمانی شب تاب 40 گرمjigging-lure-40g-2_665692481jigging-lure-40g-3_676373200jigging-lure-40g-4
5 5 1 Product


180,000 تومان

3آيتم هاي موجود

طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE رنگین کمانی شب تاب 40 گرم

ماهیگیری از سالیان سال با روش ها و تکنیک های مختلفی رواج داشته است. روش ترولینگ، فلای، انتظاری، اسپینینگ، جیگینگ و... از روش های رایج ماهیگیری می باشند. سیستم جیگینگ مختص صید ماهیان مهاجم اعماق دریا از جمله، شیر، سکن، باراکودا و ... می باشد. طعمه جیگ ماهیگیری THORE FORCE رنگین کمانی شب تاب 40 گرم، یکی از برترین طعمه ها برای صید به روش جیگینگ می باشد.

یک نمونه از انواع طعمه های ماهیگیری، طعمه های فلزی می باشند. طعمه ماهیگیری در جنس های مختلف دیگری مانند؛ طعمه سخت استخوانی، طعمه مصنوعی ژله ای، طعمه خوراکی، لانسه و قاشقک و... موجود می باشد و اکنون با توجه به مکان ماهیگیری، نوع صید، روش ماهیگیری و... باید بهترین نوع طعمه را انتخاب کرد.

ماهیگیری به روش جیگینگ، طعمه های خاص خود را داشته و عموما روی قایق، سکو، اسکله و... انجام می گیرد.

اگر روش مورد علاقه شما در ماهیگیری جیگینگ می باشد، داشتن طعمه جیگ 40 گرمی THORE FORECE را به شما پیشنهاد می کنیم. این طعمه جیگ ماهیگیری دارای یک قلاب تک شاخ و یک قلاب سه شاخ در جلو و عقب خود بوده که بسیار تیز و مقاوم می باشد. چشم های این طعمه فلزی سه بعدی بوده که باعث فریب بیشتر صید می شود.

یکی از ویژگی های خاص این طعمه جیگ ماهیگیری، شب تاب بودن آن است که مناسب ماهیگیری در شب می باشد.

این طعمه جیگ شب تاب، خاصیت ذخیره کردن نور در خود را دارد فقط کافی است قبل از پرتاب آن در آب، با نور چراغ قوه یا موبایل خود چند ثانیه به طعمه نور بتابانید تا نور را در خود ذخیره کند و به صید شما در شب کمک کند و توجه ماهیان زیادی را به خود جلب کند.

طول این طعمه فلزی شب تاب، 8 سانتیمتر و وزن آن 40 گرم می باشد و می توانید آن را از فروشگاه کمپینا تهیه کنید.

 

مشخصات فنی

8
40
دارای یک قلاب تک شاخه و یک عدد قلاب سه شاخه
مناسب ماهیگیری به روش جیگینگ
مناسب ماهیگیری از روی قایق، اسکله، سکو، دریا و...
جنس فلزی
دارای چشم های سه بعدی
دارای خاصیت نوردهی درشب

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...