طعمه ماهی مرکب دست ساز FEILE FISHING


ID-2175
طعمه ماهی مرکب دست ساز FEILE FISHING
طعمه ماهی مرکب دست ساز FEILE FISHINGsquid-bait-1_398936286squid-bait-3_1811266970squid-bait-4_1748480928squid-bait-5_1630640825
5 5 1 Product


65,000 تومان

3آيتم هاي موجود

طعمه ماهی مرکب دست سازFEILE FISHING

اگر به دنبال طعمه ای برای صید ماهی مرکب ، خساک یا اسکوئید می گردید، یکی از بهترین طعمه ها، طعمه ماهی مرکب FEILE FISHING می باشد. این طعمه ماهی مرکب، در زیر بدن خود دارای یک عدد سرب بوده و سینک (کف خواب) می باشد. جنس طعمه مرکب FEILE FISHIMG استخوانی بوده که روی آن با بافت ژله ای نرم پوشانده شده و روی آن نیز یک پوست پارچه ای قرار دارد.

ماهیگیری یکی از لذت بخش ترین تفریحات در سراسر جهان می باشد. از اولیه ترین لوازم ماهیگیری می توان به چوب ماهیگیری، چرخ ماهیگیری، نخ ماهیگیری، طعمه ماهیگیری و... اشاره کرد. طعمه های ماهیگیری در جنس ها و اشکال مختلفی تولید و توزیع می شوند.

امروزه ماهیگیری با روش ها و تکنیک های مختلفی همچون؛ روش انتظاری، اسپینینگ (لانسه کشی)، جیگینگ، ترولینگ و... انجام می گیرد. برای صید ماهی مرکب، خساک و... به طور معمول از روش های اسپینینگ و جیگینگ استفاده می شود.

ماهیگیری به روش جیگینگ مناسب صید در اعماق دریا بوده و عمدتا روی قایق، اسکله، سکو و... صورت می گیرد. در این روش، صیاد طعمه ماهیگیری خود را در آب پرتاب کرده و سپس با سرعت شروع  به پایین و بالا کردن چوب ماهیگیری می کند و طعمه را در زیر آب به حرکت در می آورد تا توجه ماهیان را به آن جلب کند.

یکی دیگر از جذاب ترین روش های ماهیگیری، روش اسپینینگ یا لانسه کشی می باشد. این روش مناسب صید ماهیان مهاجم (زنده خوار) آب شور و شیرین بوده و معمولا در رودخانه ها، دریاچه ها، دریا و... انجام می شود. در این روش، ماهیگیری پس از قرار دادن طعمه در آب، با استفاده از چرخ ماهیگیری شروع به جمع کردن نخ می کند و طعمه در زیر آب به حرکت در می آید و ماهیان به سوی آن حمله ور می شوند.

مشخصات فنی

10
10.5
مناسب صید ماهی مرکب و خساک
دست ساز
سینک (کف خواب)
دارای اسکلتی استخوانی در وسط و گوشت ژله ای نرم روی آن و در نهایت پوسته پارچه ای براق روی سطح خارجی

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...