طعمه استخوانی مازوزی مدل MZFL04-12 طول 18 سانت وزن 150 گرم نقره ای کمر سبز


ID-2346
طعمه استخوانی مازوزی مدل MZFL04-12 طول 18 سانت وزن 150 گرم نقره ای کمر سبز
طعمه استخوانی مازوزی مدل MZFL04-12 طول 18 سانت وزن 150 گرم نقره ای کمر سبزmzfl04-12-2mzfl04-12-3mzfl04-12-4
5 5 1 Product
توليد کننده: Mazuzee مازوزیMazuzee مازوزی

395,000 تومان

3آيتم هاي موجود

طعمه استخوانی مازوزی مدل MZFL04-12 طول 18 سانت وزن 150 گرم نقره ای کمر سبز

طعمه ماهیگیری استخوانی مازوزی، مناسب صید به روش جیگینگ بوده و سینک (کف خواب) می باشد. طعمه ماهیگیری mazuzee، ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت چینی بوده و دارای دو عدد قلاب سه شاخ بسیار تیز در جلو و عقب خود می باشد. چشم های این طعمه استخوانی سه بعدی بوده و این امر سبب شده تا برای ماهی های مهاجم جلوه طبیعی تری داشته باشد. لور استخوانی MZFL04-12 مناسب صید ماهیان مهاجم سایز آب شور همچون؛ شاه ماهی، ماهی ماهی، ماهی تن، دم زرد و... می باشد.

طول طعمه ماهیگیری مازوزی 18 سانتیمتر و وزن آن 150 گرم می باشد.

از انواع طعمه های ماهیگیری می توان به طعمه هایی همچون؛ لانسه، قاشقک، طعمه های مصنوعی ژله ای، طعمه های مصنوعی استخوانی، طعمه های خوراکی و... اشاره کرد. در واقع طعمه های ماهیگیری به دو بخش طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند. طعمه های ماهیگیری هرکدام برای روش ها و تکنیک های خاصی طراحی می شوند، به عنوان مثال؛ روش اسپینینگ (لانسه کشی) طعمه های مخصوص خود را دارد و به همین ترتیب دیگر روش ها مانند، انتظاری، جیگینگ، ترولینگ، فلای و... دارای طعمه های خاص خود می باشند. برای انتخاب یک طعمه مناسب باید به عواملی همچون؛ روش ماهیگیری، نوع صید، مکان ماهیگیری، زمان و... توجه داشته باشید.

روش جیگینگ یکی از روش های محبوب در ماهیگیری می باشد. عملکرد این روش به صورتی است که ماهیگیر طعمه خود را در آب انداخته و سپس با پایین و بالا کردن چوب ماهیگیری، شروع به حرکت در آورن طعمه در زیر آب می کند. طعمه های ماهیگیری هرکدام دارای حرکات مختلفی در زیر آب هستن و توجه ماهی به آن ها جلب شده و به سمت شان حمله ور می شوند. روش جیگینگ در اعماق دریا و روی قایق، سکو، اسکله و... انجام می شود.

 

مشخصات فنی

18
150
مناسب صید روی قایق، سکو، اسکله و...
مناسب ماهیگیری به روش جیگینگ
سینک (کف خواب)
دارای دوعدد قلاب سه شاخ بسیار تیز

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...