قورباغه مصنوعی پا رشته ای پرچمی دو رنگ THUNDERFROG


ID-2095
قورباغه مصنوعی پا رشته ای پرچمی دو رنگ THUNDERFROG
قورباغه مصنوعی پا رشته ای پرچمی دو رنگ THUNDERFROGtwo-color-flag-stringed-leg-artificial-frog-thunderfrog-2two-color-flag-stringed-leg-artificial-frog-thunderfrog-3two-color-flag-stringed-leg-artificial-frog-thunderfrog-4all-colors_2128969455
5 5 1 Product


60,000 تومان

3آيتم هاي موجود

قورباغه مصنوعی پا رشته ای پرچمی دو رنگ THUNDERFROG

برای یک ماهیگیری حرفه ای و لذت بخش، داشتن طعمه ماهیگیری یکی از نکات حائز اهمیت می باشد. طعمه های ماهیگیری در انواع مختلفی همچون؛ لانسه و قاشقک، لور های استخوانی، طعمه های ژله ای و... توزیع می شوند. قورباغه مصنوعی پا رشته ای پرچمی دو رنگ THUNDERFROG، از برترین طعمه های مصنوعی ژله ای می باشد که برای روش اسپینینگ آب شیرین استفاده می شود. انتخاب یک طعمه مناسب بستگی به مواردی همچون؛ زمان ماهیگیری، مکان ماهیگیری، نوع و روش صید، پوشش گیاهی و... دارد. اگر مکانی که می خواهید در آن ماهیگیری کنید دارای پوشش گیاهی زیادی می باشد، طعمه ژله ای قورباغه ضد خزه می باشد و یکی از بهترین گزینه ها برای صید در این مکان ها است و از گیر کردن طعمه بین گیاهان و پاره شدن نخ ماهیگیری جلو گیری می کند.

اسپینینگ یا لانسه کشی یکی از محبوب ترین روش های ماهیگیری در ایران می باشد. از این روش در مکان هایی همچون؛ رودخانه، سد، دریا و... استفاده می شود. در روش لانسه کشی، ماهیگیر بعد از پرتاب کردن طعمه در آب، با استفاده از چرخ ماهیگیری، نخ را جمع می کند و توجه صید را به طعمه جلب می کند. از روش اسپینینگ برای صید ماهیان مهاجم(زنده خوار) آب شور و شیرین استفاده می شود.

قورباغه مصنوعی پا رشته ای، در کنار بدن خود دارای دو عدد قلاب تیز و پنهان می باشد که از دید ماهی مخفی است. جنس این قورباغه ژله ای از سیلیکون تو خالی بوده و به محض اینکه ماهی به طعمه گاز بزند بدن آن فرو رفته و قلاب در دهان ماهی گیر می کند. طعمه ژله ای قورباغه پا رشته ای برای صید ماهیانی مانند؛ اردک ماهی، سوف، سونگ و ... کاربرد دارد.

از دیگر جذابیت های این طعمه ماهیگیری، پا های طعمه است که به شکل رشته ای طراحی شده و در آب حرکت جذابی برای ماهی دارد.

طول این لور ژله ای 5 سانتیمتر و وزن آن 10 گرم است.

مشخصات فنی

5
10
ضد خزه
مناسب اسپینینگ یا لانسه کشی
سیلیکونی تو خالی
قلاب پنهان
مناسب صید ماهیان مهاجم آب شیرین همچون؛ اردک ماهی و...
مناسب صید در مکان های دارای پوشش گیاهی
دارای پاهای رشته ای برای جذب بالا
قورباغه

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...