لانسه ماهیگیری mepps4 سایز 4 - پرچمی خالدار


ID-1648
mepps-khaldar4-parchami-1
mepps-khaldar4-parchami-1mepps-khaldar4-parchami-2
5 5 1 Product


55,000 تومان

1 آیتم در انبار

لانسه ماهیگیری mepps4 سایز 4 - پرچمی خالدار

لانسه یا اسپینر ماهیگیری، یک پلاک فلزی است که در سایز ها و مدل های مختلفی ساخته می شود، اسپینرها در یکی از متداول ترین روش های ماهیگیری در ایران که با نام اسپینینگ یا لانسه کشی شناخته شده است، استفاده می شوند.

از این روش برای صید ماهیان مهاجم (زنده خوار) آب شیرین و شور استفاده می شود. در این شیوه ماهیگیری صیاد، طعمه مصنوعی خود را که می تواند یکی از انواع لور های استخوانی یا ژله ای و یا انواع لانسه و قاشقک باشد، به درون آب پرتاب می کند و سپس با جمع کردن نخ توسط چرخ ماهیگیری طعمه را به سمت خود می کشد و موجب جذب ماهیان مهاجم می شود.

اسپینر ها به شکلی ساخته شده اند که در آب همزمان با جمع کردن نخ توسط ماهیگیر شبیه به یک پروانه طبیعی به دور خود می چرخند و حرکتی شبیه به بچه ماهی ها از خود نشان دهند. این چرخش لانسه ها باعث انعکاس نور شده و توجه ماهیان مهاجم را به خود جلب می کند.

انتخاب طعمه مناسب در صید با روش اسپینینگ (لانسه کشی) یکی از حائز اهمیت ترین نکات است. عمده ماهیگیران با تجربه، با توجه به عوامل متعددی همچون؛ مکان ماهیگیری، زمان ماهیگیری، نوع صید و ... طعمه ماهیگیری خود را انتخاب می کنند. اما یکی از عوامل اثر گذار در در خرید لانسه ها انتخاب رنگ آن با توجه به مکان و زمان ماهیگیریتان است. با بررسی تجربه کثیری از ماهیگیران حرفه ای می توان گفت، احتمالا در آب های تیره بهتر است از پرک هایی با رنگ روشن و در آب های روشن و کم عمق از پرک های تیره تر استفاده شود.

 لانسه MEPPS سایز 4 پرچمی دارای یک قلاب سه شاخه میباشد و میانه این اسپینر خالدار سربی می باشد. وزن لانسه پرچمی خالدار  10.2 گرم بوده و طول پرک آن 4 سانتیمتر می باشد. از لانسه سایز 3 می توانید برای صید انواع ماهیان مهاجم آب شیرین استفاده کنید.

مشخصات فنی

4
لانسه (پروانه ای)
4
10.2
مناسب برای ماهیگیری لانسه کشی (اسپینینگ)
طعمه مناسب صید ماهی های مهاجم آب شیرین
دارای میانه سربی

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...