چرخ ماهیگیری Golden 80 تمام گرافیت


ID-2399
چرخ ماهیگیری Golden 80 تمام گرافیت
چرخ ماهیگیری Golden 80 تمام گرافیتgolden-fishing-reels-2golden-fishing-reels-3golden-fishing-reels-5golden-fishing-reels-4
5 5 1 Product


750,000 تومان

2آيتم هاي موجود

چرخ ماهیگیری Golden 80 تمام گرافیت

چرخ ماهیگیری Golden 80، از جنس تمام گرافیت بوده و دارای اسپول سایز 8000 می باشد. موتور ماهیگیری Golden 80، بسیار روان و پر قدرت بوده و کمان پرتاب ضخیمی دارد. چرخ ماهیگیری گلدن 80، دارای دسته تاشو از نوع پیچی بوده و قابلیت تعویض دسته به هر دو طرف برای افراد راست دست و چپ دست را دارد.

چرخ ماهیگیری golden، مناسب صید به روش انتظاری بوده و می توان از آن برای صید ماهیان غیر مهاجم (کف خوار) مانند؛ کپور، آمور، سونگ و... استفاده کرد.

اسپول، یکی از قطعات چرخ ماهیگیری می باشد. این قطعه در جلوی چرخ قرار دارد و همان جایی است که نخ ماهیگیری به دور آن پیچیده می شود. از اسپول های سایز بزرگ برای صید به روش انتظاری، و از اسپول های سایز کوچک برای صید به روش اسپینینگ یا لانسه کشی استفاده می شود. چرخ ماهیگیری Golden 80، با اسپول سایز 8000 نخ ماهیگیری سایز 0.40 را 200 متر، سایز 0.45 را 160 متر و نخ سایز 0.50 را 130 متر به دور خود می گیرد.

از دیگر قطعات چرخ ماهیگیری می توان به ترمز آن اشاره کرد. دسته چرخ ماهیگیری در حالت عادی می تواند به هر دو طرف بچرخد، اما زمانی که ترمز چرخ فعال باشد، دسته فقط از یک سمت می تواند بچرخد. در زمان صید و هنگام به دام افتادن ماهی، ممکن است ماهیگیرانی که تجربه زیادی ندارند یا تازه کار هستند، نتوانند تشخیض دهند برای جمع کردن نخ باید دسته را به کدام طرف بچرخانند، برای همین ترمز چزخ را فعال می کنند تا دسته فقط از یک طرف امکان چرخیدن داشته باشد.

از روش انتظاری، در مکان هایی همچون؛ رودخانه، دریا، دریاچه، سد و... استفاده می شود. در این روش صیاد با قرار دادن طعمه ماهیگیری در آب باید منتظر بماند تا ماهی طعمه را گاز بزند و سپس پس از به دام افتادن صید، شروع به جمع کردن نخ ماهیگیری و بالا کشیدن ماهی از آب کند.

مشخصات فنی

8000
گرافیتی
کلاچ جلو
4.1:1
MM/m 0.40/200 0.45/160 0.50/130
575
روان و پرقدرت
تمام گرافیت با مقاومت کششی بالا
دارای دسته تاشو پیچی
قابلیت انتقال دسته به چپ یا راست
دارای کمان پرتاب ضخیم
مناسب صید انتظاری آب شیرین
مناسب صید ماهیان غیر مهاجم همچون؛ کپور، آمور، سونگ و...
مناسب صید در رودخانه، دریا، دریاچه و...

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...