قلاب ماهیگیری اتومات


ID-2353_2
قلاب ماهیگیری اتومات
قلاب ماهیگیری اتوماتautomatic-fishing-hook-3automatic-fishing-hook-2_724974160
5 5 1 Product


12,000 تومان
انتخاب سایز

9آيتم هاي موجود

قلاب ماهیگیری اتومات

قلاب ماهیگیری اتومات، به شکلی طراحی شده است که با گزش ماهی، در دهان آن گیر می کند و شانس صید موفق را بسیار افزایش می دهد.

از قلاب اتوماتیک ماهیگیری، می توان در سد ها، رودخانه ها و... استفاده کرد. قلاب ماهیگیری اتومات، دارای نوک بسیار تیز بوده و همچنین دارای چشمه می باشد و می توان به راحتی انواع نخ ماهیگیری را به دور آن گره زد.

زمانی که ماهی به طعمه شک می کند، برای اطمینان به آرامی طعمه را گاز می زند و در همین حین قلاب ماهیگیری اتومات نسبت به دیگر قلاب ها عملکرد بهتری از خود نشان می دهد و در دهان ماهی گیر می کند.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این قلاب، دارا بودن خم دوبل می باشد که باعث می شود بهتر در دهان ماهی گیر کند. استفاده از قلاب اتومات آسان بوده و در عین حال بسیار کاربردی است و از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ژاپنی ساخته شده است.

ماهیگیری بدون داشتن قلاب، یک امر نا ممکن است. قلاب های ماهیگیری در انواع و جنس های مختلفی تولید و توزیع می شوند. قلاب ماهیگیری تک شاخ، قلاب ماهیگیری سه شاخ، قلاب های پایه کوتاه، قلاب های پایه بلند و... از انواع مختلف قلاب ماهیگیری می باشند.

به طور معمول از قلاب های پایه بلند برای صید ماهیانی همچون؛ قزل آلا، سوف، اردک ماهی و... استفاده می شود و از قلاب های پایه کوتاه برای صید ماهیانی مانند؛ کپور، آمور و ... استفاده می شود.

قلاب های اتومات در دو سایز 2 و 4 به صورت 10 عددی و تکی در فروشگاه کمپینا به فروش می رسد. طول قلاب سایز دو 28 میلیمتر و طول قلاب سایز چهار 25 میلیمتر می باشد.

مشخصات فنی

پایه کوتاه
خیر
دارای خم دوبل جهت گیرکرن بهتر در دهان ماهی
دارای نوک بسیار تیز
مناسب صید کپور
فولاد ضد زنگ

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...