لیکوئید جگر CC MOORE حجم 100 سی سی


ID-1956
لیکوئید جگر CC MOORE حجم 100 سی سی
لیکوئید جگر CC MOORE حجم 100 سی سیliquid-liver-2
5 5 1 Product
توليد کننده: CC MOORE سی سی مورCC MOORE سی سی مور

120,000 تومان

7آيتم هاي موجود

لیکوئید جگر CC MOORE حجم 100 سی سی

ماهیگیری به روش انتظاری برای صید ماهیان غیر مهاجم آب شور و شیرین با استفاده از طعمه های خوراکی انجام می شود، و همانطور که از اسمش حدس می زنید صیاد طعمه ماهیگیری را همراه قلاب به درون آب می اندازد و منتظر می ماند تا ماهی آن را بلعیده و به دام بیوفتد.

در صید به شیوه انتظاری انتخاب طعمه ماهیگیری مناسب یکی از حائز اهمیت ترین نکات است، چرا که طعمه خوراکی باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد، یکی از این ویژگی ها میزان بو و طعم طعمه است.

طعمه های خوراکی همچون لوفاک و بویله ماهیگیری به صورت تخصصی برای انواع ماهیان کف خوار مانند کپور ماهیان تولید می شوند و بو و طعم مناسبی دارند، اما زمانی که ما بخواهیم این طعم و بو را افزایش دهیم و احتمال صید خود را بالاتر ببریم، از انواع لیکوئید های مخصوص ماهیگیری استفاده می کنیم.

لیکوئید جگر سی سی مور دارای طعم و بوی بسیار قوی ای بوده و می توانید از آن به عنوان یک افزودنی به انواع طعمه های خوراکیتان، مانند خمیر، بویله و ... اضافه کنید و از آن برای صید انواع ماهیان غیر مهاجم مانند کپور، آمور، شهری، سرخو و ... استفاده کنید.

لیکوئید CC MORE با طعم جگر در حجم 100 سی سی و غلظت بالا تهیه و تولید شده و می توانید در زمان طعمه پاشی نیز با افزودن چند قطره از آن به کیسه PVA و یا موشک طعمه پاش خود تاثیر طعمه پاشیتان را چند برابر کنید.

همچنین زدن چند قطره از لیکوئیدها به انواع طعمه های ماهیگیری مصنوعی در حین لانسه کشی (اسپینینگ) نیز باعث می شود طعمه از خود خط بو به جا بگذارد و درصد جذب ماهیان غیر مهاجم(زنده خوار) مانند اردک و قزل آلا و ... را بالا ببرد.

لیکوئید های طبیعی سی سی مور با انواع طعم ها در فروشگاه لوازم ماهیگیری کمپینا موجود است و از دسته بندی طعمه های خوراکی می توانید انواع طعم های آن را مشاهده و به سبد خرید خود اضافه کنید.

مشخصات فنی

حجم 100 سی سی
پخش بوی قوی
مناسب صید انواع ماهیان غیرمهاجم مانند کپور
مناسب صید به روش انتظاری آب شیرین
جذب بالا
قابل افزودن به انواع طعمه مثل خمیر، بویله، ذرت و حتی طعمه های مصنوعی
اسانس، روغن یا لیکوئید

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...