ذرت ماهیگیری مصنوعی پاپ آپ بسته 50 عددی


ID-2057
ذرت ماهیگیری مصنوعی پاپ آپ بسته 50 عددی
ذرت ماهیگیری مصنوعی پاپ آپ بسته 50 عددیartificial-corn-2
5 5 1 Product


99,000 تومان

5آيتم هاي موجود

ذرت ماهیگیری مصنوعی پاپ آپ بسته 50 عددی

ذرت یک طعمه محبوب بین ماهی کپور، آمور و ... در صید انتظاری به شمار می رود و ماهیگیران زیادی از طعمه ذرت طبیعی، مصنوعی و انواع افزودنی هایی که دارای اسانس ذرت هستند استفاده می کنند.

ذرت ماهیگیری مصنوعی که اصطلاحا به آن ذرت پاپ آپ گفته می شود، از جنس سیلیکون بوده و برخلاف ذرت های طبیعی که سینک (کف خواب) هستند به روی آب می آید.

طعمه ذرت پاپ آپ به صورت طعمه اصلی و جایگزین ذرت طبیعی استفاده می شود و همچنین همراه بویله، ذرت معطر و انواع طعمه های کپوری به ریسه وصل می شود و موجب معلق شدن و روی آب آمدن ریسه می شود.

می توانید در ساخت انواع ریسه کپوری از ذرت سیلیکونی پاپ استفاده کنید. به ویژه مناسب ماهیگیری در مناطقی است که پوشش گیاهی و لجن آن زیاد باشد و ریسه در آن ها گیر کند.

همچنین ذرت های مصنوعی شما را از نوک زدن ماهی های غیر هدف به طعمه اتان خلاص می کند و یک طعمه همیشگی و آشنا برای کپور سایز است.

برای اینکه نتیجه بهتری از صید با ذرت های مصنوعی داشته باشید بهتر است از انواع لیکوئید و بایت بوستر با طعم ذرت نیز استفاده کنید تا ماهی ها را هرچه بیشتر به ریسه خود جذب کنید، چرا که به علت حس بویایی کپور ماهیان بو نیز به اندازه جذاب بودن بصری طعمه حائز اهمیت است.

بسته طعمه ذرت ماهیگیری مصنوعی پاپ آپ کمپینا 50 عددی بوده و مناسب صید انواع ماهیان به شیوه انتظاری در آب شیرین می باشد.

مشخصات فنی

هر بسته شامل 50 عدد ذرت می باشد
پاپ آپ
مناسب صید انواع کپور ماهیان
جنس پلاستیکی
مناسب آب شیرین
سایر

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...