قاشقک ماهیگیری برند mepps وزن 26 گرم - نارنجی خال مشکی


ID-2176
قاشقک ماهیگیری برند mepps وزن 26 گرم - نارنجی خال مشکی
قاشقک ماهیگیری برند mepps وزن 26 گرم - نارنجی خال مشکیmulti-2_1302358646
5 5 1 Product
توليد کننده: mepps مپسmepps مپس

65,000 تومان

1 آیتم در انبار

قاشقک ماهیگیری برند mepps وزن 26 گرم - نارنجی خال مشکی

قاشقک 26 گرم Mepps دارای رنگ بندی متنوع و بسیار جذابی می باشد و هر رنگ از آن در مکان و زمان متفاوتی بهترین عملکرد خود را خواهد داشت. در کل هرچه رنگ آب تیره تر باشد بهتر است رنگ طعمه را روشن تر انتخاب کنید و هرچه رنگ آب روشن تر باشد باید طعمه تیره تری انتخاب کرد.

قاشقک ماهیگیری برند Mepps دارای پلاک سایز 3 بوده و وزن آن 26 گرم می باشد.

لانسه ها و قاشقک ها یکی از معروف ترین انواع طعمه های ماهیگیری می باشند. قاشقک ماهیگیری 26 گرم با رنگ نارنجی خال دار مشکی، از برند مپس بوده و دارای دو عدد رینگ در بالا و پایین طعمه و یک عدد قلاب سه شاخ بسیار تیز و مقاوم می باشد. این قاشقک 9 سانتیمتری، مناسب ماهیگیری به روش اسپینینگ یا لانسه کشی بوده و از آن می توان برای صید ماهیان مهاجم آب شیرین همچون؛ اردک ماهی، سوف، سونگ و... استفاده کرد.

روش اسپینینگ (لانسه کشی) در مکان هایی همچون؛ رودخانه ها، دریاچه، دریا و... انجام می پذیرد. این روش طعمه های مخصوص خود را دارد. در روش لانسه کشی، صیاد با انداختن طعمه ماهیگیری در آب، شروع به جمع کردن نخ ماهیگیری می کند و همین امر باعث می شود طعمه در زیر آب به حرکت در آمده و ماهیان را به خود جذب کند.

طعمه ماهیگیری، یکی از اصلی ترین لوازم ماهیگیری بوده که امروزه در وسایل هر ماهیگیری به چشم می خورد. طعمه ها در انواع مختلفی مانند؛ طعمه های مصنوعی استخوانی، طعمه های مصنوعی ژله ای، لانسه و قاشقک، طعمه های خوراکی، طعمه های فلزی و... در بازار توزیع می شوند. برای انتخاب یک طعمه مناسب باید به نکاتی مانند، مکان، زمان، نوع صید، روش ماهیگیری و... توجه داشت.

اگر شما هم به دنبال یک قاشقک ماهیگیری با کیفیت می گردید، می توانید این طعمه را از فروشگاه کمپینا تهیه نمایید.

مشخصات فنی

3
قاشقک
9
26
مناسب صید ماهیان مهاجم آب شیرین همچون؛ اردک ماهی، سونگ و...
مناسب صید به روش اسپینینگ (لانسه کشی)
دارای حرکت جذاب در آب

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

نظر خود را در مورد این محصول به اشتراک بگذارید:

نام کاربري:
Captcha:

مشاوره رایگان

مشاوره قبل از خرید 09050773070

ارسال رایگان

سفارشات بالای 2 میلیون - فقط با پست

کمپینا ، بزرگترین فروشگاه لوازم ماهیگیری در ایران

مجموعه کمپینا در سال 1397 و با اتکا به عنایات پروردگار بزرگ فعالیت خود را آغاز نمود. از همان ابتدا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و فروش لوازم ماهیگیری فروشگاه آنلاین www.campina.ir را فعال نمودیم.

باور قلبی تمام پرسنل کمپینا، جلب رضایت مشتریان از خریدشان بوده و به جهت رسیدن به این هدف بزرگ ، از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. در همین راستا ، تمامی محصولات کمپینا، به دقت توسط کارشناسان عکاسی شده و تصویر و محتوا مطابق با خود محصول در سایت قرار داده شده تا مشتریان بتوانند کالایی را انتخاب کنند که مطابق با نیازشان باشد و شعار ما تضمین کمترین قیمت ممکن به منظور رضایت هر چه بیشتر مشتری می باشد.

ادامه ...